2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
محمدرضا رهبری جایگزین روزبه حصاری در بچه مهندس 4 شد

محمدرضا رهبری جایگزین روزبه حصاری در بچه مهندس 4 شد

بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره جایگزین روزبه حصاری در بچه مهندس مشخص شد. جزئیات را اینجا بخوانید

جامعه پویا -با حذف روزبه حصاری از سریال بچه مهندس 4 بازیگر جایگزین او مشخص شد و محمدرضا رهبری به عنوان جایگزین او در سریال بچه مهندس مشغول به کار شد. 

محمدرضا رهبری بازیگری است که در سریال خانه امن نقش یک مامور امنیتی را بازی کرده است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سیمافیلم، سعید سعدی تهیه‌کننده سریال بچه مهندس ۴ گفت: پس از قطع همکاری با روزبه حصاری، محمدرضا رهبری به گروه پیوست و تصویربرداری سکانس‌های وی آغاز شده است.

 

وی در ادامه تاکید کرد: ما تلاش کردیم آقای حصاری در گروه بازیگران باشند و با آنکه ایشان در مجموعه دیگری مشغول بازی بودند و کارشان در آن مجموعه ۲۰ روز بیشتر طول کشید، با برنامه‌ریزی دقیق صحنه‌های دیگر را گرفتیم تا به گروه بپیوندند اما به دلیل درخواست‌های نامتعارف ایشان این امر میسر نشد و ما به لحاظ تولیدی به دلیل این رفتارهای غیرمتعارف دچار مشکل شدیم.

 

وی درباره یک‌دستی بازی و فراهم شدن شرایطی برای عدم گسست مجموعه با فصل‌های قبل گفت: در سری‌های قبل هم این نقش توسط بازیگران دیگر ایفا شد و ان شاءالله با راهنمایی‌های آقای احمد کاوری کارگردان پروژه، محمدرضا رهبری از عهده نقش جواد جوادی به خوبی برمی‌آید.

 

این تهیه‌کننده باسابقه تلویزیون در پایان درباره میزان تصویربرداری انجام شده، عنوان کرد: تاکنون ۲۰ درصد از مجموعه تصویربرداری شده و ادامه کار علاوه بر تهران در شهرهای اصفهان، مشهد، گرمسار، بوئین‌زهرا و اشتهارد هم تصویربرداری خواهد شد.

 

در این مجموعه بازیگرانی همچون ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، عبدالرضا اکبری، مهشید جوادی، محمدرضا رهبری، نسیم باقریان، کریم قربانی، عباس جمشیدی‌فر و شیوا خسرومهر حضور دارند و به‌زودی چند بازیگران جدید نیز به گروه اضافه خواهند شد.

 

سریال «بچه مهندس ۴» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.
 

 

دیدگاه‌ها
هنگامه 1400/11/25
محمد رضا رهبری قشنگ تو چهره و حرکاتش میشه کودکی و نوجوانی جواد را دید
نازنین 1400/11/24
کاش از اول رهبریو میذاشتید بیشتر شبیه جواد بود😍
فرحناز لگزای 1400/01/21
به نظر من آقای رهبری هم بازیگر مناسبی برای نقش جواد هستن اصلا درست نیست که آنقدر توهین میکنید
زری 1399/09/25
من نمی دونم این شایعه که بخاطر پول اخراج شدن درسته یا نه؟ اما در بچه مهندس۴ خوب بازی کردن🙂امیدوارم آقای رهبری هم به خوبی نقششون رو ایفا کنند.🙏🏻
M 1399/09/24
هر دو بازیگر خوبی هستن زود قضاوت نکنید آقای حصاری فقط بخاطره اینکه سر پروژه دیگری در شمال بودن نمی‌توانستن هم در تهران باشن هم در شمال من هم طرفدار آقای حصاری هستم ولی بزارید ببینیم آقای رهبری هم میتونن مثل آقای حصاری به خوبی ایفای نقش کنند یا نه.
هانا💜 1399/09/24
هر دو عزیز بازیگر های خوبی هستن و برایشان آرزوی سلامتی دارم. ولی درست نیست به خاطر آقای حصاری به آقای رهبری توهین کنیم. ما چون فصل سوم رو کامل دیدیم از نظرمون آقای حصاری بهتر بازی کردند. اگر فصل چهارم رو هم ببینیم به آقای رهبری عادت میکنیم و دوست ان شاالله اگر فصل پنجم رو هم ساختند آقای رهبری نقش جواد جوادی رو بازی کنند . به هر حال از ساخت ایم مجموعه سپاس گذارم💜
الناز 1399/09/24
موفق باشد
ناشناس 1399/09/23
قابل توجه کسی که گفت پول رو بیشتر از طرافداران خودش دوست داره مگر نه بچه مهندس ۴ بازی میکردن... ببخشید ولی آقای حصاری گفتن دو ماه صبر کنین تا فیلم برداری افرا تموم بشه اما کار گردان گفتن ما تا ماه رمضان باید تموم کنیم بخواطر همین بازیگر بچه مهندس نیستن 🙏🏻🙏🏻
ناشناس 1399/09/23
اونایی که میگن اقای حصاری به خاطر پول کنار کشیده همش دروغ هست و اقای حصاری به خاطر اینکه در پروژه دیگری برودند نتونستم و متاسفانه عوامل بچه مهندس هم صبر نکردند که اقای حصاری پروژشون به پایان برسه
ناشناس 1399/09/23
اینو خطاب به اون دوست عزیزی میگم که گفتن اقای حصاری پول براشون مهم بود نه طرفدارانشون ،تا اونجایی که بنده میدونم اقای حصاری گفته بودن بدلیل اینکه فیلمبرداری سریال افرا با بچه مهندس تلاقی میکنه دو سه ماه بعد فیلم برداری شروع بشه،تهیه کننده چرا اینو درخواست نامتعارف دونستن همه ی مخاطبان بچه مهندس رو با ایشون میشناسن ولی اقای رهبری هم خوبن اما کاش اقای حصاری رو از فیلم حذف نمیکردن

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.