2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
شهروز دل افکار بازیگر نقش جواد در سریال قورباغه کیست

شهروز دل افکار بازیگر نقش جواد در سریال قورباغه کیست

شهروز دل افکار جوان هنرمندی است که نقش جواد در سریال قورباغه را بازی کرده است. بیوگرافی کامل شهروز دل افکار را اینجا بخوانید

جامعه پویا -شهروز دل افکار هنرمند جوان کشورمان است که بازیگری را ار تئاتر شروع کرد و بعد وارد سینما شد. 

شهروز دل افکار متولد 1362 است. او جوان ورزشکاری است که به واسطه شغلش تلاش می کند همیشه ورزیده و روی فرم باشد. شهروز دل افکار دانش اموخته هنر از دانشکده سینما و تئاتر است. او برای بازی درنمایش باد شیشه را می لرزاند به کارگردانی مصطفی کوشکی جایزه بهترین بازیگر مرد را در جشنواره تئاتر فجر دریافت کرد.

 

شهروز دل افکار در سریال قورباغه


شهروز دل افکار هرچند همیشه حضور درخشانی در تئاتر داشته اما اولین حضورش در سینما در فیلم زرد بود. او همچنین در فیلم خوب، بد ، جلف هم بازی کرده‌است. 
شهروز دل افکار تجربه همکاری با احسان عبدی پور را هم دارد او در توماج نقش آفرینی کرده است. 
دل افکار در سال 95 در دو فیلم سینمایی بازی کرد. او در فیلم بی نامی ساخته علیرضا صمدی با باران کوثری و حسن معجونی همبازی شد و در فیلم زرد ساخته مصطفی تقی زاده همراه با بهرام رادان و ساره بیات بازی کرد.

 

شهروز دل افکار
شهروز دل افکار در سریال قورباغه نقش جواد را بازی کرده‌است. او در این سریال با صابر ابر و نوید محمدزاده هم‌بازی است. 
شهروز دل افکار نقش تکراری بازی نمی‌کند. تنوع نقش یکی از مهمترین معیارهای او برای انتخاب نقش است. به گزارش دوات آنلاین شهروز دل افکار در مصاحبه‌ای گفته‌است: قدیم ترها در نمایش خسیس  نقش ژاک را بازی کرده بودم وهمواره تنوع نقشی در این مدت درکارهایم دیده می شود .

جواد در سریال قورباغه

در این نوع  نمایش ها فضای فانتزی وجود دارد که اگر بازیگر درکش نکند. بازیش چفت و بست پیدا نمی کند و مخاطب هم با نقش و نمایش ارتباطی برقرار نمی کند .موقعی که این نوع نقش ها را بازی می کنم . مثل یک ناظر ویا تماشاگرازبیرون به نقش و بازیم نگاه می کنم و اگر برای خودم خنده دار بود. ساختار بازیم را روی این شیوه متمرکز می کنم و اگرنه مدام رتوش می زنم تا بازیم شکل دلخواهم را به دست بیاورد .

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.