2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
چطور کفش و لباس را با هم ست کنیم + پیشنهادات طراحان مد و لباس

چطور کفش و لباس را با هم ست کنیم + پیشنهادات طراحان مد و لباس

ست کردن لباس و کفش یکی از سخت ترین کارهایی است که به راحتی می توانید انجام دهید. قانون ست کردن کفش و لباس را اینجا بخوانید

جامعه پویا -خوش تیپ بودن کار چندان سختی نیست. اگر می بینید شما هم تقریبا همان لباس هایی را دارید که افراد خوشتیپ دارند اما مثل انها جذاب نیستند باید بدانید یک جای کار ایراد دارد و آن ایراد هم نداشتن تبحر در ست کردن است. بسیاری از افراد با اینکه لباسهای خیلی خوبی دارند اما بلد نیستند انها را با هم ست کنند به همین دلیل هم هچقدر پول خرج کنید نمی توانید فردی خوش تیپ باشید. 
برای خوشتیپی بیشتر از اینکه نیاز به پول داشته باشید نیاز به سلیقه دارید. ما به شما چند روش ست کردن کفش و لباس که نمای بیرونی خوشتیپی شماست را اموزش می دهیم.

 

ست کردن کتانی با لباس

بیشتر بخوانید: بهترین و آسان ترین راه ست کردن رنگ ها در لباس


ست کردن لباس با کتانی


یکی از زیباترین استایلها برای خانم ها و آقایان جوان استفاده از کفش کتابی و لباس کژوال است. برای اینکه یک تیپ خاص داشته باشید می توانید انواع کتانی را با لباس های جین ست کنید. ست لباس جین و کتانی برای شما یک استایل جذاب درست می کند. بهتر است شلوارهای جین با ساق لوله تفنگی یا چسبان را با کتانی های بدون ساق ست کنید. این استیالی برای شما بسیار خاص است. 


می توانید کتانی را با شلوارهای پارچه کتان که قد ان تا مچ پا باشد نیز ست کنید. فاصله قوزک پا تا کتانی و همچنین شلوار تا قوزک پا اگر خالی باشد استایل شما را جوانانه و زیبا می کند. اگر خانم جوانی هستید می توانید یک خلخال نازک و متناسب با استایلتان هم به پایتان ببندید.
شلوار جین، شلوار اسلش، شلوارهای ورزشی، سویشرت و... از جمله شلوارهایی است که می توانید به راحتی با کتانی ست کنید.

بیشتر بخوانید: رنگ هایی برای ست لباس پاییزی +ترفندهای طراحان مد و مانکن ها


کفش های اسپورت را با چه لباسی ست کنیم


برای ست کردن کفش های اسپورت می توانید از از شلوارهای کتان استفاده کنید. شلوار کتاب و مخمل انتخاب مناسبی برای ست کردن این نوع کفش است. 
شما می توانید شلوارهای گشاد و کوتاه را هم با این کفش ها ست کنید اما باید توجه داشته باشید اگر خانم هستید با کفش های اسپورت بهتر است مانتوی کوتاه بپوشید. مانتوهایی شکل پیراهن مردانه می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. 

 


بوت یک کفش جذاب برای خانم ها


خیلی از خانم ها لحظه شماری می کنند تا پاییز و زمستان فرا برسد تا بتوانند بوت و چکمه به پا کنند. این کفش بسیار جذاب از شما یک خانم خیلی جذاب و زیبا می سازد. 
بوت را می توانید با انواع شلوار گشاد و جوراب شلواری و پیراهن بپوشید. بوت های پاشنه دار را با دامن هم می توانید بپوشید. دامن های پشمی انتخاب بسیار مناسبی برای اینکار است. اگر بوت ساق دار بدون پاشنه دارید جوراب شلواری و پیراهن بلند می تواند انتخاب مناسبی باشد. البته شلوارهای پایین کش هم می تواند بسیار زیبا باشد. اگر بوت مدل سربازی دارید در واقع شما طرفدار یک استایل جوان پسند و غیر رسمی هستید پس نباید آن را با شلوارهای پارچه ای رسمی بپوشید. جین های مام استایل یکی از بهترین گزینه ها برای بوت ها هستند. 
چکمه پاشنه بلند در واقع یک انتخاب کلاسیک است. شلوار اسکینی، لگ ست کنید. برای خوشتیپی در زمستان پوشیدن بوت و چکمه یکی از ضروریات محسوب میشود و شما باید بدانید آن را با چی ست کنید.


اگر آقا هستید توجه داشته باشید بوت های شما در یک ست کلاسیک حتی می تواند با کت و شلوار ست شود در صورتی که ساق بلندی نداشته باشد. بوت مدل سربازی را با کت و شلوار نپوشید. شلواری پایین کش یکی از بهترین استایل ها را برای شما میسازد.

 

 ست کردن لباس و کفش
کفش های پاشنه دار


علاقه خانم ها جوان به کفش های پاشنه دار را هرگز فراموش نکنید. اگر می خواهید خانمی را سوپرایز و خیلی خوشحال کنید مطمئن باشید یکی از امن ترین کارها خرید کفش پاشنه دار است. برای ست کردن کفش پاشنه دار خانم های جوان حتی از شلوارهای جین هم می توانند استفاده کنند. به شرطی که شلوار جین حتما چسبان باشد. 


کفش پاشنه دار در واقع برای ترکیب یک تیپ کلاسیک است بنابراین بهتر است ان را در همان استایل مخصوص خودش بکار بگیرید. دامن کلوش، پیراهن کلاسیک و یا پالتوی کلاسیک یک انتخاب مناسب برای خانم های خوشتیپ با کفش پاشنه بلند است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.