2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بهترین و آسان ترین راه ست کردن رنگ ها در لباس

بهترین و آسان ترین راه ست کردن رنگ ها در لباس

ست کردن رنگ لباس یکی از کارهای جذاب است که به راحتی می توانید انجام دهید. اصول اولیه ست لباس را در این مطلب بخوانید

جامعه پویا -استفاده از رنگ در لباس شخصیت شما را تغییر می دهد. شما را به یک فرد غمگین یا یک فرد شاد تبدیل می کند. 


رنگ ها یکی از مهمترین دلایل زیبا نشان دادن شماست بنابراین از رنگ ها تا می توانید در لباس هایتان استفاده کنید. 
ست کردن رنگ ها اصلا کار سختی نیست شما باید در اینکار جسور باشید و اگر هم خلاف جهت آب شنا کردید اشکال ندارد. 
ست کردن لباس ها البته باید متناسب با رنگ ها باشد شما می توانید در لباس هایتان حتما چند لباس که رنگ پایه دارند (سفید، مشکی، طوسی) داشته باشید و به راحتی با هر رنگی آن را ست کنید. 

بیشتر بخوانید: رنگ هایی برای ست لباس پاییزی +ترفندهای طراحان مد و مانکن ها

اما روش های دیگری هم برای ست کردن لباس ها وجود دارد که یک به یک در این مطلب به شما توضیح می دهیم. 

 

ست کردن لباسها
رنگ های سایه روشن


یکی از روش هایی که برای رنگ لباس می توانید استفاده کنید روش سایه روشن است به این معنا که از یک رنگ می توانید پررنگ و کمرنگ همان رنگ را انتخاب کنید. یا با رنگ های نزدیک به آن ست کنید. مثلا صورتی کم رنگ را با صورتی چرک و نارنجی ست کنید. از جسارت در اینکار نترسید، زیبایی خاصی به شما می دهد. یا اینکه مثلا می توانید آبی آسمانی و سرمه ای را ست کنید. 

ست رنگ گرم


رنگ های گرم با گرم رنگ های سرد با سرد


می توانید رنگ های گرم را با هم ست کنید. رنگ های گرم رنگ هایی هستند که بیس رنگی انها زرد و یا سفید است. تشخیص دادن آنها کار سختی نیست شما می توانید با نگاه کردن به رنگ ها سرما یا گرما در وجود خود احساس کنید. مثلا رنگ سبز و قرمز رنگ های گرم هستند.  از ست کردن رنگ های گرم یا رنگ های سرد اصلا نترسید این رنگ ها زیبایی خاصی به شما می دهند مخصوصا اگر در تابستان اینکار را بکنید.

 


رنگ های پایه 

 


ست کردن در رنگ های پایه هم وجود دارد، سفید و طوسی یا سفید و  مشکلی رنگ های هستند که ست کردن آنها زیبایی خاصی به تیپ شما می دهد. 

ست لنفش


ست کردن لباس با طیف رنگی بنفش


طیف رنگ بنفش انتخاب بسیار خاص و مناسبی برای ست کردن لباس هست شما می توانید هم به صورت سایه روشن از بنفش استفاده کنید هم با بنفش با تناژ آبی و بنفش با تناژ قرمز استفاده کنید و زیبایی لباس خود را دو چندان کنید. 

 

چطور لباس ست کنیم
یاسی ، هلویی ، نارنجی


یکی از ست های شاد و زیبا ست رنگ های یاسی ، هلویی و نارنجی است. این رنگ ها نزدیک به هم هستند و وقتی آنها را با هم ست می کنید زیبایی بسیاری برای شما دارد. این رنگ ها مخصوصا در عکس بسیار زیبا و خاص است. 

ست یک دست


ترفند ست رنگ برای عکس


اگر می خواهید برای عکس گرفتن لباس ست کنید یکی از بهترین ترفند ها نگاه کردن به نحوه ست کردن لباس در تلویزیون است. در فیلم ها و سریالها می بینید رنگ هایی با هم ست می شود که شاید هرگز به ذهنتان خطور نکرده باشد که می شود این رنگ ها را با هم ست کرد. اما وقتی این رنگ ها جلوی دوربین قرار می گیرند جذاب می شوند. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.