2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

ببینید ؛ اولین کلیپ عاشقانه از مرضیه و جواد در فصل چهارم بچه مهندس

فصل چهارم سریال بچه مهندس به نیمه رسیده است. کلیپی عاشقانه از مرضیه و جواد را اینجا ببینید

جامعه پویا - بچه مهندس در فصل چهارم از نیمه گذشته است و ضبط باقی سکانس ها ادامه دارد. فصل چهارم بچه مهندس قرار است در ماه رمضان پخش شود. 

بچه مهندس داستان زندگی کودکی است که در پرورشگاه بزرگ شده و عاشق دختری می شود اما آن دختر او را ترک می کند و در عشق هم شکست می خورد. 

حالا جواد کودک پرورشگاهی به یک نخبه تبدیل شده و عاشق دختری به نام مرضیه توفیقی شده است. مرضیه دختری است که پدرش استاد دانشگاه و یکی از نخبگان کشور است. 

فصل سوم این سریال با بازی روزبه حصاری بسیار طرفدار پیدا کرد اما به دلیل اختلافاتی که روزبه حصاری با تهیه کننده پیدا کرد از پروژه کنار گذاشته شد و محمدرضا رهبری جایگزین او شد. مهشید جوادی نیز نقش مرضیه را در این سریال بازی میکند


همچنین سعید سعدی تهیه‌کننده سریال «بچه مهندس ۴» از اضافه شدن کوروش سلیمانی به جمع بازیگران سریال خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۵۵ درصد از تصویربرداری به پایان رسیده و گروه در تلاش هستند که سریال هر چه زودتر برای پخش از کنداکتور سیما آماده شود.

ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، عبدالرضا اکبری، سهند جاهدی، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی بازیگرانی هستند که تا به امروز مقابل دوربین سریال جدید احمد کاوری رفته‌اند.

قرار است در روزهای پیش رو بازیگران دیگری نیز به این پروژه اضافه شوند.
 

 

دیدگاه‌ها
💙 1400/10/01
سریال بچه مهندس سریال فوق العاده عاشقانه است و در واقع غمگین من سریال بچه مهندس را خیلی دوست دارم و همیشه کلیپ عاشقانه بچه مهندس را از گوگل درخواست میکنم
ناشناس 1400/03/27
من سریال بچه مهندس را خیلی دوست دارم و خانم مهشید جوادی خیلی خوب بازی کردن😍
ریحانه 1400/02/25
واقعا سریال بچه مهندس چهار فوق العاده هستش من خیلی بازی آقای رهبری رو دوست دارم و عاشقشونم دوست دارم همیشه بازی شون رو ببینم ⁦❤️⁩🥰⁦❤️⁩🥰⁦❤️⁩ ایکاش از اول آقای رهبری انتخاب می شدند برای فصل سوم❤️⁩🥰🥰⁦❤️⁩🥰🥰⁦❤️⁩
اورمو لو 1400/02/22
واقعاااا آقای رهبری خیلی خوب از پس این ملودرام براومدن .و اینکه واقعا بعد دو سه قسمت اول من شخصیت قبلی جواد رو فراموش کردم .وقصه ی جوادالان رو دنبال میکردم .و فک میکنم اینکه آقای رهبری رو انتخاب کردن خیلی هوشمندانه بوده ‌.چون واقعا توانمند بودن .
ناشناس 1400/02/21
به نظر من آقای حصاری خوبه ولی به پای آقای محمد رضا رهبری نمی رسه
الهه شاهسوندی 1400/02/17
اقای رهبری خیلی بهترازاقای حصاری بازی کردن خیلی بهتر
ناشناس 1400/02/17
رهبری خیلی خوبه
1400/02/17
محمد رضا رهبری خیلی خیلی خیلی بهتراز حصاری بازی میکنن انقدر که تاالان همه قسمت های سر یال رو دیدیم. ای کاش فصل پنجشم بسازن. بابازی رهبری.
جواد 1400/02/17
به نظر من اگه از اول آقای رهبری رو میذاشتید خیلی بهتر بود خیلی خیلی خیلی آقای رهبری خوب و عالی بازی میکنند و خیلی به این نقش میان آقای رهبری دوستت دارم
ناشناس 1400/02/11
عاشق سریال بچه مهندس هستم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.