2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

سحر دولتشاهی از عشق می گوید

سحر دولتشاهی بازیگر و سوپر استار کشورمان درباره عشق صحبت کرد. این سکانس را ببینید

جامعه پویا - سحر دولتشاهی بازیگر موفق کشورمان که چندی پیش در برنامه دورهمی شرکت کرده بود درباره عاشق شدن صحبت کرد. 

سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان بود، آنها در سال 95 از هم جدا شدند و  رامبد جوان با نگار جواهریان ازدواج کرد. شایعه جدایی این زوج هنرپیشه همه جا پیچیده بود اما هیچکدام درباره آن صحبت نکردند تا اینکه در برنامه فرمول یک رامبد جوان برای اولین بار درباره اش صحبت کرد و توضیح داد که دشمنی بین آنها نیست و فقط از هم جدا شدند اما همسر سابقش را به برنامه خندوانه دعوت نمی کند چون فکر می کند جامعه هنوز ظرفیت چنین رابطه ای را ندارد. 

بیشتر بخوانید: واکنش خاص سحردولتشاهی به ترانه جدید همایون شجریان

سحر دولتشاهی بعد از جدایی از رامبد جوان دوره شکوفایی خاصی را پشت سرگذاشت.

او در مصاحبه با فریدون جیرانی وقتی در برابر این سوال قرار گرفت که نظرش درباره خیانت چیست ، بغض کرد و با ناراحتی خاصی گفت خیلی تلخ و دردناک است. او بعد از جدایی از رامبد جوان در چندین فیلم حضور موفقی داشت و سپس در کنسرت سی همایون شجریان حضور یافت و اجرای موفقی نیز در این کنسرت داشت. همکاری سحر دولتشاهی و همایون شجریان به این کنسرت ختم نشد و آنها در چندی ویدئو کلیپ دیگر هم با هم همکاری کردند. حضور پررنگ سحر دولتشاهی در کنار همایون شجریان در مراسم تدفین استاد شجریان رابطه نزدیک آنها را پررنگ تر کرد. تا حدی که سحر دولتشاهی عکس هایی از استاد شجریان که فرزندان و نوادگان او گرفته بودند را منتشر کرده و اعضای خانواده استاد شجریان را با نام کوچک خطاب می کند. 

سحر دولتشاهی که این روزها سریال خانگی می خواهم زنده بمانم را بازی کرده و نقش هما حقی را در آن ایفا می کند یکبار دیگر همکاری نزدیکی با همایون شجریان داشته است. همایون شجریان تیتراژ پایانی این سریال عاشقانه را خوانده که کلیپ آن را سحر دولتشاهی بازی کرده است. 

سحر دولتشاهی در برنامه ای دورهمی سال گذشته حضور یافت و در پاسخ به این سوال مهران مدیری که آیا عاشق شده است ؟ گفت: بله اما توضیح نمی دهم. 

این سکانس را اینجا ببینید 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.