2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
واکنش خاص سحردولتشاهی به ترانه جدید همایون شجریان

واکنش خاص سحردولتشاهی به ترانه جدید همایون شجریان

سحر دولتشاهی با انتشار آهنگی از همایون شجریان متنی برای آن نوشت. اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سحر دولتشاهی بازیگر و سلبریتی ایرانی که به تازگی سریال خانگی می خواهم زنده بمانم را بازی کرده است. واکنش متفاوتی به ترانه همایون شجریان نشان داد. 
تیتراژ سریال می خواهم زنده بمانم  را که نقش اصلی آن را سحر دولتشاهی بازی کرده است همایون شجریان خوانده. ترانه آسمان ابری با صدای همایون شجریان اولین بار به عنوان تیتراژ پایانی سریال می خواهم زنده بمانم به اجرا درآمد و پوستر آهنگ این ترانه با عکس سحر دولتشاهی منتشر شد. 

سحر دولتشاهی و همایون شجریان


سرح دولتشاهی با انتشار این آهنگ در صفحه مجازی اش نو قرار دادند استیکر قلب نوشته است : در همه لوح ضمیرم هیچ نقشی جز تو نیست 
این نوشته با واکنش های مختلفی همراه بود. نزدیکی سحر دولتشاهی و همایون شجریان از مدتها قبل آشکار شد. در مراسم خاکسپاری مرحوم استاد شجریان سحر دولتشاهی یکی از هنرمندانی بود که از همان لحظات اولیه در کنار خانواده شجریان قرار گرفت و آنها را به خاطر این داغ بزرگ دلداری داد. متن های منتشره از استاد شجریان نیز نشان می داد سحر دولتشاهی رابطه بسیار نزدیکی با این خانواده دارد. 
سحر دولتشاهی در تمام مدت مراسم استاد شجریان در کنار همایون شجریان بود و با ماشین او رفت وآمد می کرد. 

سحر دولتشاهی و همایون شجریان


بیوگرافی سحر دولتشاهی 


سحر دولتشاهی بازیگر متولد سال 58 است او او در بیش از ۳۰ فیلم و سریال ایرانی نقش داشته‌است و نخستین کار حرفه‌ای او، در تئاتر نیمروز خواب آلود به کارگردانی آیت نجفی بود. نخستین نقش سینمایی وی نیز در سال ۱۳۸۴، در فیلم چهارشنبه‌سوری از اصغر فرهادی بود. وی با بسیاری از کارگردان‌های سرشناس ایرانی همکاری داشته و در سریال‌هایی همچون کتاب‌فروشی هدهد، مسافران، نابرده رنج، توطئه فامیلی، عالیجناب، قلب یخی و ساخت ایران ۲ ایفای نقش کرده‌است.

سحر دولتشاهی در کنسرت سی


خانوادهٔ او از نوادگان خاندان قاجاری دولتشاهی بودند.سحر دولتشاهی در رشته‌های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه به تحصیل پرداخت. شروع فعالیت هنری وی با تئاتر بود. حضور در صحنهٔ تئاتر بود که منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد. دولتشاهی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با رامبد جوان ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد. بازی در فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۱۳۹۰ برایش نامزدی جایزهٔ بهترین بازیگر نقش دوم زن از چهاردهمین جشن خانهٔ سینما را در پی داشته‌است. همچنین سحر دولتشاهی توانست برای بازی در فیلم عصر یخبندان در سی و سومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر و برای بازی در فیلم‌های عرق سرد و چهارراه استانبول در سی و ششمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به دست بیاورد. او تا کنون دو بار برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده‌است.

 


زندگی سحر دولتشاهی بعد از جدایی از رامبد جوان تغییرات زیادی کرد و او به یکباره پیشرفت زیادی کرد. سحر دولتشاهی در سال 95 اولین همکاری اش را با همایون شجریان آغاز کرد. کنسرت نمایش سی اولین کار مشترک انها بود. سحر دولتشاهی همچنین در نماهنگ چرا رفتی با صدای همایون شجریان نقش آفرینی کرد. باران کوثری سازنده این نماهنگ بود. 

 

سحر دولشتاهی در کنسرت سی
پس از ان سحر دولتشاهی و همایون شجریان رابطه نزدیکی با هم داشتند و در چندین فیلم نیز کار مشترکی داشتند. 
حتی شایعاتی نیز درباره زندگی خصوصی آنها مطرح شد که هیچکدام از این دو به شایعات پاسخی ندادند. 
می خواهم زنده بمانم سریالی ملودارام و عاشقانه است که سحر دولتشاهی نقش همه را در آن بازی می کند. او دختری است که رابطه ای عاشقانه دارد اما این رابطه عاشقانه با نادر که پدرام شریفی نقش آن را بازی می کند دستخوش تحولاتی می شود. 
حامد بهداد ضلع سوم مثلث این رابطه است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.