2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
شهاب حسینی با همرفیق خداحافظی کرد ؟ فصل دوم همرفیق کی شروع می شود؟

شهاب حسینی با همرفیق خداحافظی کرد ؟ فصل دوم همرفیق کی شروع می شود؟

آخرین قسمت فصل اول برنامه همرفیق پخش شد و شنیده شده شهاب حسینی با این برنامه خداحافظی کرده است و مجری جدید جای او را می گیرد. جزئیات را اینجا بخوانید

جامعه پویا -شهاب حسینی یک سلبریتی بین المللی است که نقدهای مطرح شده علیه او هم نمی تواند ذره ای محبوبیتش میان مردم کم کند. 
او اولین بار که جلوی دوربین قرار گرفت در قامت یک مجری بود که برنامخ اکسیژن را جلوی دوربین داشت.

 

او بعد از دو سال اجرا به صورت ناگهانی از تلویزیون کنار گذاشته شد و به سمت بازیگری رفت. اولین بازی شهاب حسینی در یک سریال به نام پلیس جوان بود. پس از بازی در این سریال او به یک ستاره تبدیل شد و پشینهادات زیادی برای بازیگری به او می شد. شهاب حسینی با بازی های ماندگار در فیلم درباره الی ، جدایی نادر از سیمین و فروشنده او را به یک ابرستاره تبدیل کرد. 

 

فاطمه معتمد آریا در برنامه همرفیق
شهاب حسینی برای فیلم فروشنده بهترین بازیگر جشنواره فیلم کن شد این پر افتخار ترین جایزه یک هنرپیشه ایرانی بود. شهاب حسینی خرس نقره ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.
هرچند موضع گیری های شهاب حسینی در خصوص قهر هنرمندان با جشنواره فیلم فجر در سال 98 با حواشی همراه شد و حمله تند او به مسعود کیمیایی باعث شد تا برخی از همکارانش نسبت به او دلخور شوند اما شهاب حسینی همچنان پرافتخارترین بازیگر ایرانی باقی ماند. موضع گیری او در قبال حوادث سال 88 و سپس سقوط هواپیمای اوکراینی که منجر به شهادت جمعی از هموطنانمان شد باعث دلخوری هایی میان برخی از بازیگران شد. 

مهران احمدی در برنامه همرفیق


آخرین اتفاقی که شهاب حسینی را با حاشیه همراه کرد تزریق واکسن در آمریکا بود. او با ماسکی که تبلیغ یک ماده مخدر بود در یک مرکز تزریق واکسن در آمریکا حاضر شد و واکسن زد. منتقدین شهاب حسینی به او تاختند چرا که شهاب حسینی هربار در فشارهای مختلف مردم را به تحمل دعوت می کرد اما خودش که گرین کارت امریکا را دارد در آنجا واکسن زده بود. 
تلاش شهاب حسینی برای بازگرداندن بهروز وثوقی دیگر مساله حاشیه ساز برای شهاب حسینی بود. او بعد از مهاجرتش به آمریکا تلاش زیادی کرد تا بهروز وثوقی هنرپیشه ایرانی را که آروزی مردن در ایران را دارد به ایران بازگرداند اما نامه نگاری هایش چندان موثر نبود هرچند به تازگی اعلام شده بهروز وثوقی و دیگر هنرمندان می توانند به ایران برگردندند.

 

رضا صادقی و علی انصاریان در برنامه همرفیق
شهاب حسینی در جدیدترین اثر خود یکبار دیگر به جایی برگشت که از آنجا ایستادن جلوی دوربین را آغاز کرده بود او با برنامه همرفیق به خانه های مردم برگشت. قرار بود برنامه همرفیق در تلویزیون اجرا شود که اجازه اش داده نشد و در نهایت شهاب حسینی این برنامه را در پلتفرم خانگی به اجرا گذاشت و دوباره به دنیای اجرا برگشت. 
او در 31 قسمت برنامه همرفیق را اجرا کرد. هرچند این برنامه به دلیل سانسورهایی که داشت باز هم برای شهاب حسینی بی حاشیه نبود اما یکی از جذابترین برنامه هایی بود که در پلتفرم خانگی بود. 

 


برنامه ای که او با رضا صادقی ومرحوم علی انصاریان در همرفیق داشت رکورد عجیبی در بازدید در پلتفرم خانگی داشت. این برنامه به فاصله یک هفته پس از مرگ علی انصاریان پخش شد و با استقبال بی نظیر مردم مواجه شد. 
از دیگر برنامه های حاشیه ساز برای شهاب حسینی در همرفیق همخوانی شبنم مقدمی با گروه ارکستر همرفیق بود که یک هفته بعد از انتشار از رو این پلتفرم حذف شد. حاشیه حضور خواهر پانته آ بهرام نیز دیگر برنامه حاشیه ساز برای شهاب حسینی بود چرا که حرف های رکسانا بهرام با انتقادهای زیادی روبه رو شد. 
حذف و سانسور این برنامه همیشه با انتقاد مهمانهای برنامه مواجه بود اما در نهایت بعد از 31 قسمت این برنامه با حضور حسن ریوندی کمدین ایرانی به پایان رسید. 

 

حسین ریوندی در همرفیق

حسن ریوندی به همراه وحید شمسایی در همرفیق

 

در آخرین قسمت فصل اول همرفیق شهاب حسینى میزبان حسن ریوندى و رفیقش وحید شمسایى مى‌شود

قسمت آخر برنامه اینترنتى همرفیق به كارگردانى و اجراى سید شهاب حسینى و تهیه‌كنندگى حسن خدادادى ، دهم تیرماه پخش 
«همرفیق» از اول آذر ماه به صورت هفتگى از نماوا در سى و یك قسمت پخش شد.

پانته آ بهرام در همرفیق

ایرج طهماسب به جای شهاب حسینی 


حالا شنیده شده شهاب حسینی با این برنامه خدا حافظی کرده و قرار است ایرج طهماسب مجری محبوب ایرانی ادامه این برنامه را برعهده داشته باشد.
ایرج طهماسب بیشترین کارهایی که داشته در حوزه کودک است اما اجراهای بسیار قوی او باعث شده تا به یکی از محبوبترین مجری های تلویزیون تبدیل شود. 
قرار است برنامه همرفیق با چند ماه تاخیر دوباره به شبکه خانگی برگردد.


 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/01/14
ما میخایم که قصل دوم همرفیق با اجرای شهاب حسینی باشد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.