2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

علی انصاریان چطور رضا صادقی را از مهاجرت منصرف کرد

علی انصاریان در موقع دریافت هدیه اش از شهاب حسینی با او شوخی کرد و از او خواست زانو بزند و انگشتر را بدهد. ماجرای مهاجرت رضا صادقی و نقش علی انصاریان را اینجا ببینید

جامعه پویا - علی انصاریان درست در لحظات سختی که رفیقش رضا صادقی به خاطر فشارها تصمیم به مهاجرت گرفته بود و برای خداحافظی به سراغ علی رفته بود او را از مهاجرت منصرف کرد و از او خواست که مقاومت کند. 

بیشتر ببینید: سکانس های پراز حسرت عمیق علی انصاریان در هم رفیق

رضا صادقی در توضیح این خاطر گرفت : من سر اولین آلبومی که قرار بود منتشر کنم بسیار سختی کشیدم و این سختی ها باعث شد تا کم بیاورم. داشتیم ازمقابل کاخ نیاوران عبور می کردیم یک نفر کنسرت داشت من آرزو کردم که آنجا کنسرت بدهم و علی به من گفت نرو و مطمئن باش کنسرت می دهی. من هم به خاطر علی ماندم و اتفاقا آنجا کنسرت هم دادم. 

بیشتر ببینید: شوخی خنده دارعلی انصاریان با رامبد جوان در هم رفیق

علی انصاریان فوتبالیستی بود که با اهالی هنر بسیار رفاقت داشت و مرگش به شدت هنرمندان را تحت تاثیر قرار داد. او در اخرین حضورش جلوی دوربین مقابل شهاب حسینی نشست و چنان برنامه هم رفیق را به یک برنامه جذاب تبدیل کرد که شهاب حسینی تصمیم گرفتم با توجه به فوت علی انصاریان این برنامه را رایگان در اختیار مردم قرار دهد. 

سکانس هایی از این برنامه را اینجا ببینید 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.