2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
طرز تهیه کرانچی  فلفلی با طعم کارخانه ای خیلی خوشمزه

طرز تهیه کرانچی فلفلی با طعم کارخانه ای خیلی خوشمزه

طرز تهیه کرانچی خانگی با طعم کارخانه ای خیلی خوشمزه و عالی

جامعه پویا -کرانچی یک خوراکی بسیار مفید و خوشمزه است اگر می خواهید این خوراکی را کاملا سالم آماده کرده و به بچه هایتان بدهید یا در مهمانی استفاده کنید از این دستور پخت استفاده کنید.

 

 

 مواد لازم برای تهیه کرانچی خانگی 

پاستا
کمی ارد سفید
نمک  زرچوبه
فلفل قرمز، آویشن، پودر سیر، پاپریکا
روغن سرخ کردنی

کرانچی خوشمزه


طرز تهیه کرانچی خانگی 


اول نصف بسته پاستا را داخل آبجوشی که نمک و زرچوبه دارد بریزید و  به مدت 10دقیقه بجوشان پاستا باید کاملا بپزد  بعد از پخت پاستاها را داخل سبد بریزید ابکشی کنید ،صبر کنید  تا آبش کاملا جدا شود ،حالا پاستاها را داخل کاسه بریزید و آرد سفید را به آن اضافه کنید و با دست کمی مخلوط کنید تا  پاستا کاملا  آغشته به آرد شود .حالا روغنی که از قبل داغ کرده بودید هم آماده است شعله ی اجاق باید زیاد  و روغن حسابی داغ باشد ؛پاستا را  کم کم داخل روغن بریزید  تا خوب برشته بشوند بعد با کفگیر آن را جمع کنید و در یک  سینی که دستمال کاغذی یا دستمال روغنگیر پهن کرده اید بریزید تا روغنش گرفته شود و همینطور تا داغ است  نمک فلفل قرمز پاپریکا یا اویشن و پودر سیر به آن اضافه کنید  وبا دست مخلوطش کن،حالا صبر کنید تا کاملا خنک شود و سپس سرو کنید.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.