2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال پسران برتر از گل چند قسمت و بازیگران آن چه کسانی هستند

سریال پسران برتر از گل چند قسمت و بازیگران آن چه کسانی هستند

خلاصه داستان و بازیگران سریال برتر از گل را که سریالی کره ای است اینجا بخوانید.

جامعه پویا -سریال پسران برتر از گل نام سریالی کره ای است که نسخه چینی آن نیز ساخته شده است. 

بیشتر بخوانید : سریال تکه ای از قلبت چند قسمت است خلاصه داستان و بازیگران


خلاصه داستان سریال پسران برتر از گل 


 داستان سریال پسران برتر از گل  در مورد دختری دبیرستانی و سخت کوش به نام گوم جاندی کو هائه سان است  که در خشک‌شویی والدینش کار می‌کند و وضع مالی نسبتاً ضعیفی دارند، روزی برای تحویل یک سفارش به مدرسه شینهوا (که متعلق به شرکت تجاری شینهوا و قطب مهم و اقتصادی کره و مخصوص طبقه اشراف و ثروتمند است و دانش اموزان  ان بیشترین شانس را برای پیدا کردن کار مناسب در آینده را دارند) می‌رود و صاحب سفارش را درحالی میابد که بالای پشت بام قصد خودکشی داشت. جاندی در لحظهٔ آخر او را می‌گیرد و عکس‌های این صحنه خیلی سریع در اینترنت پخش می‌شود و به او لقب دختر اعجوبه می‌دهند. همسر رئیس شینهوا برای اینکه حاشیه‌ها پایان یابد جاندی را عضو افتخاری مدرسه می‌کند، جاندی به امید اینکه از طریق شینهوا وارد تیم ملی شنا شود به مدرسه می‌رود. اما همه چیز طبق میل او نیست، جاندی متوجه می‌شود گروهی متشکل از چهار پسر به نام گروه f4 در مدرسه محبوب همه هستند که همهٔ دانش اموزان به شدت از آن‌ها اطاعت می‌کنند. 

 

پسران برتر از گل
هرکدام آن‌ها بسیار ثروتمند و هنرمند هستند و یکی از آن‌ها به نام گو جون پیو لی مین هو پسر رئیس دبیرستان و وارث گروه شینهواست. او به شدت مغرور و بی‌احساس است و به همه به چشم نوکر نگاه می‌کند. دیگری یون جیهو کیم هیون-جونگ است که جاندی روز اول او را در حال نواختن ویالون در باغ دیده بود اما نمی‌شناخت، بعدی سو یی جونگ کیم بوم یک سفالگر ماهر بین‌المللی و در آخر سونگ وو بین کیم جون وارث گروه مافیای مشهور است. 

 

بیشتر بخوانید : سریال بی وقفه چند قسمت است و بازیگران آن چه کسانی هستند

جاندی که روحیه‌ای شجاع و متفاوت دارد از رفتار گوجونپیو با بقیه شاکی می‌شود و یک روز که گوجونپیو قصد تنبیه دوست جدید جاندی را داشت بستنی اش را به صورت او می‌کوبد و او را تحقیر می‌کند، از آنجایی که کسی تا به حال جرات اینکار را نداشت جاندی مورد توجه بقیه اعضای اف چهار قرار می‌گیرد. بعد از آن روز جاندی متوجه می‌شود که کارت قرمزی که رویش واژه f4 درج شده در قفسه اش قرار دارد و بعد از تحقیق متوجه می‌شود این کارت را وقتی اف چهار با کسی دشمن شوند به او می‌دهند و از آن زمان تمام دبیرستان با ان شخص دشمن می‌شوند و او را ترد می‌کنند مانند همان پسری که برای خلاص شدن از شر اذیت‌ها قصد خودکشی داشت. جاندی بی خیال کارت را دور می‌اندازد اما از همان روز تحقیرها و اذیت‌های بچه‌های دبیرستان شروع می‌شود اما جیهو چند بار به‌طور اتفاقی او را می‌بیند و به وی کمک می‌کند.

 

بازیگران سریال پسران برتر از گل
 رفتار دوستانه او و فروتنی اش با وجود آن همه محبوبیت و زیبایی که داشت توجه جاندی را که تا بحال به هیچ پسری علاقه نداشته جلب می‌کند از طرفی گو جونپیوی مغرور و خود رأی فکر می‌کند جاندی چون عاشقش شده علاقه اش را به ان صورت ابراز کرده‌است! پس سعی می‌کند او را به طرف خودش بکشد اما جاندی باز هم او را رد و تحقیر می‌کند، گو جونپیو که تحت تأثیر رفتارهای پسر ستیزانهٔ جاندیست، واقعاً به او علاقه‌مند می‌شود و با او قرار ملاقات می‌گذارد از طرفی جاندی جذب فروتنی جیهو شده‌است و ورود فرد چهارمی به این مثلث عشقی هر سه آن‌ها را درگیر یک رابطهٔ عاشقانه و اتفاقات گوناگون می‌کند و...

 


بازیگران سریال پسران برتر از گل 


کو هائه سان
لی مین هو
کیم هیون-جونگ
کیم بوم
کیم جون
کیم سو ایون

بیشتر بخوانید : سریال کره ای در دور دست بهار سبز است چند قسمت است + بازیگران و خلاصه داستان


سریال پسران برتر از گل چند قسمت است


سریال پسران برتز از گل سریالی 38 قسمتی است که هر قسمت آن نزدیک به یک ساعت است. این سریال در سال 2004 و 2005 ساخته شده است و در کره طرف‌داران بسیار زیادی دارد. سریال پسران برتر از گل فصلی از سریال پسران ورای خوش‌تیپ است که در ژاپن در چند فصل ساخته شد. 
 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/10/04
این سریال مورد علاقه من است اما ۲۵ قسمت دار ه و قسمت دیگری نداره
زهرا 1402/03/27
۲۵قسمت هست اشتباه نوشته۳۸قسمت
ناشناس 1402/01/14
سلام ببخشید ولی من دیدم ۲۵ قسمت بود نوشته بود قسمت اخر پس ادامش کجاس چون من این سریالو تازه چند روز پیش دیدم ولی خیلی این سریالو دوست دارم به خصوص لی مین هو بابازی گوجون پیو
رانی 1401/12/21
25 قسمت نیست 38 قسمته
سوزی ارایی 1401/04/08
فیلم های لی مین هو همشون فوق العاده است اگه یکم قسمتاش زیاد بود
نمیگم 1401/01/12
اسم های فصل دو هم میشه بزارید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.