2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
تبریک متفاوت همسر سابق امین حیایی به مناسبت دریافت سیمرغ بلورین

تبریک متفاوت همسر سابق امین حیایی به مناسبت دریافت سیمرغ بلورین

مادر دارا حیایی به امین حیایی تبریک متفاوتی گفت اینجا را ببینید

جامعه پویا - مونا بانکی پور همسر سابق امین حیایی بعد از دریافت سیمرغ از سوی این بازیگر به او تبریکی متفاوت گفت. 

مونا بانکی پور که خودش نیز قبلا بازیگر بود و حالا کارگردانی می کند مادر دارا حیایی است. مونا بانکی پور و امین حیایی چند ماه بیشتر با هم زندگی نکردند. حاصل این زندگی مشترک دارا حیایی بود که مدتی هم بر سر حضانت او با هم اختلافاتی داشتند. 

مدتی بعد مونا بانکی پور با گرفتن حضانت دارا حیایی به خارج از ایران سفر کرد و برای مدتی با پسرش در آنجا زندگی کرد. آنها چند سال قبل به ایران بازگشتند و دارا حرفه پدر و مادر را دنبال کرد.  در این سالها دارا حیایی با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد . 

حالا به نظر می رسد اختلافات گذشته فراموش شده و این زوج جدا شده از هم رابطه خوبی با هم دارند. اولین بار مونا بانکی پور فیلمی از حضور امین حیایی در خانه اش منتشر کرد که به مناسبت تولد دارا حیایی بود و پدر و مادر دارا او را سوپرایز کرده بودند. 

حالا این تبریک متفاوت دومین واکنش مهربانانه مونا بانکی پور به همسر سابقش است. 

او در پیامی که برای امین حیایی استوری کرده نوشته است : هورا من خوشحال میشم از موفقیت عزیزانم ، امین حیایی هنرمند مردمی به راستی که این سیمرغ برازنده دستان توست. 

چندی پیش امین حیایی درباره همسرش نیلوفر خوش خلق که او نیز هنرپیشه است و رابطه خوبی با دارا حیایی دارد گفته بود که او برای گذراندن یک دوره دانشگاهی کارگردانی به آمریکا رفته است. 

همسر سابق امین حیایی

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/11/25
چه تبریک خفنی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.