2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت

فیلمی ازسوپرایز دارا حیایی در جشن تولدش

فیلمی از سوپرایز دارا حیایی در جشن تولدش را اینجا ببینید

جامعه پویا - مونا بانکی پور مادر دارا حیایی برای پسرش جشن تولدی سوپرایزی تدارک دید و امین حیایی نیز در این جشن حضور داشت. 

دارا حیایی دیروز 25 ساله شد او فرزند مونا بانکی پور و امین حیایی است هرچند زندگی مشترک این زوج 7 ماه بیشتر دوام نداشت و آنها از هم جدا شدند اما حاصل همین زندگی کوتاه نیز پسری است که حالا یکی از ستاره های تلویزیون شده است. 

دارا حیایی پس از جدایی پدر و مادرش با مادرش زندگی کرد و چندین سال خارج از ایران بود. او بعد از بازگشت به ایران تصمیم گرفت حرفه ای که پدر و مادرش در آن فعال بودند را ادامه دهد و بازیگر شد. 

مونا بانکی پور نیز هنرپیشه است و مادرش هم هنرپیشه پیش از انقلاب بود. مونا بانکی پور بعد از جدایی از امین حیایی بازیگری را کنار گذاشت. اما همچنان فیلم ساز است. 

مونا بانکی پور برای خوشحال کردن پسرش جشن تولدی برای او تدارک دید و او را سوپرایز کرد و پدر دارا یعنی امین حیایی را به این جشن تولد دعوت کرد. فیلمی از این جشن تولد که مونا بانکی پور منتشر کرده است اینجا ببینید 

بیشتر بخوانید : دلنوشته مونا بانکی پور برای دارا و امین حیایی

 

دیدگاه‌ها
عسل 1400/06/08
انشاالله 120سال زنده باشی
فرشته 1400/06/07
تولد 25 سالگیت مبارک

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.