2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
دلنوشته مونا بانکی پور برای دارا و امین حیایی

دلنوشته مونا بانکی پور برای دارا و امین حیایی

مونا بانکی پور مادر دارا حیایی دلنوشته ای برای پسرش و همسر سابقش منتشر کرد. اینجا را بخوانید

جامعه پویا -مونا بانکی پور همسرش سابق امین حیایی ومادر دارا حیایی ، با انتشار عکسی از پسرش  درکنار پدرش دلنوشته ای منتشرکرد و امین حیایی را مردی بزرگ خواند. 

 


دارا حیایی روز گذشته به مناسبت تولدش عکسی در کنار پدرش منتشر کرد ونوشت که سوپرایز شده است و از کسی که او را سوپرایز کرده تشکر کرد. حالا با عکس و متنی که منتشر شده به نظر می رسد مونا بانکی پور مادرش او را سوپرایز کرده و امین حیایی را برای تولد پسرش دعوت کرده است. 
مونا بانکی پور که خود پیش از جدایی از امین حیایی بازیگر بود پس از جدایی بازیگری را کنار گذاشت و به همراه دارا به خارج از ایران سفر کرد و چند سال قبل به همراه همراه مادرش به ایران برگشت. رابطه این پدر و پسر همیشه رابطه ای خوب بوده است. 

امین حیایی و پسرش


مونا بانکی پور در دلنوشته ای که برای پسرش منتشر کرده نوشته است : 
تو این ٢٥ سال هرگز یه روزم از هم دور نبودیم ،، اگه شادی بود باهم شادی كردیم اگه غمی بود باهم غم خوردیم ، اگه خوشحالی بود باهم خندیدیم اگه گریه بود باهم اشك ریختیم هرچی بود كنار هم بودیم امیدوارم همیشه كنارت باشم و زنده بمونم برات ، امین حیایی مردی بزرگ و پدری مهربان میدونم كه قدر پدرتو میدونی و روزبه عزیزم كه در این قاب مشاهده میكنین دوست و همكار دارا تولد ٢٥ سالگیت مبارك عشق من 

 

دیدگاه‌ها
مریم 1400/06/07
تولدش مبارک. ایشالا هزار ساله بشه همیشه موفق باشه ♥️♥️

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.