2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
بیوگرافی کامل محمد صدیقی مهر بازیگر نقش امید در سریال خودخواسته

بیوگرافی کامل محمد صدیقی مهر بازیگر نقش امید در سریال خودخواسته

جامعه پویا -محمد صدیقی مهر بازیگری است که در سریال خودخواسته نقش امید را بازی کرده است. 


محمد صدیقی مهر متولد 1358 است و بیشتر کارهایش در حوزه تئاتر بوده است او چند سالی است وارد سینما و تلویزیون شده است. او بازی در تلویزیون را با سریال آخرین غزل آغاز کرد و خوش درخشید. 
وی لیسانس بازیگری دانشگاه هنرمعماری و فوق لیسانس بازیگری دانشگاه هنر را دارد. 

 

فیلم شناسی محمد صدیقی مهر


محمد صدیفی مهر بعد از بازی در سریال آخرین غزل دوباره جلوی دوربین قرار گرفت و در فیلم هایی چون : تعارض ،شیطان وجود ندارد ، آدمیزاد ، ماه بی بی ، شناگر بازی کرده است. 

 


محمد صدیقی مهر در تائترهای زیادی بازی کرده است که آخرین آن بانوی آوازخوان است که با سیما تیرانداز در آن همکاری داشته است. 

سریال خودخواسته


امید در سریال خودخواسته


محمد صدیقی مهر هرچند در سریال آخرین غزل که از شبکه قرآن پخش شد بازی کرده است اما می توان گفت مهمترین کار او در تلویزیون سریال خودخواسته است. او درسریال خودخواسته یکی از نقش های اصلی را بازی می کند و در نقش امید ظاهر شده است. امید فیلمبردار مجالس است که شخصیتی ساده دارد و همین سادگی باعث می شود او مدام خرابکاری کند. همسرش سارا (سهیلا گلستانی ) وکیل است او نیز زنی ساده است که به خاطر کلاهبرداری برادرش خانه اش را از دست داده است. 

 

امید در سریال خودخواسته
زندگی خصوصی محمد صدیقی مهر


از زندگی خصوصی محمد صدیقی مهر چندان اطلاعاتی وجود ندارد. فقط می دانیم او با پدرش رابطه بسیار خوبی داشت و مدتی است در غم از دست دادن پدرش است. محمد صدیقی مهر یک پسر هم دارد  و به حیوانات نیز علاقه مند است. 
محمد صدیقی مهر در صفحات مجازی اش کارهای هنری اش را معرفی کرده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.