2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال خودخواسته چند قسمت است و بازیگران آن چه کسانی هستند

سریال خودخواسته چند قسمت است و بازیگران آن چه کسانی هستند

ساعت پخش و تکرار سریال خودخواسته و خلاصه داستان و بازیگران آن را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال خودخواسته سریال طنزی است که از شبکه یک سیما پخش می شود. 
این سریال یکی از آخرین سریال‌هایی است که زنده‌یاد عزت‌الله مهرآوران در آن بازی کرده بود. عزت‌الله مهرآوران (متولد اردیبهشت ۱۳۲۸) بازیگر و نمایشنامه‌نویس بود. او از وزارت علوم و وزارت ارشاد اسلامی نشان درجه یک هنری داشت. مهرآوران روز ۱۶ مهر امسال به دلیل ایست قلبی و عارضه ریوی ناشی از ابتلا به کرونا درگذشت.

 


خلاصه داستان و بازیگران 


سریال «خودخواسته» قصه‌ای کمدی معمایی را در دهه ۲۰ کشور روایت می‌کند. این روایت از دل تاریخ برخاسته و تا دهه ۹۰ کشیده خواهد شد. اما چیزی که مخاطب با آن برخورد می‌کند، راوی جوانی است که داستانی را از ۷۰ سال پیش تعریف می‌کند. . این سریال طنز صرف نیست اما داستان شیرینی دارد. لوکیشن اصلی این سریال در خیابان حجاب است. همچنین مدرسه در چهارراه سیروس، کلانتری، فرودگاه امام، بیمارستان و صرافی از دیگر لوکیشن‌های این سریال هستند.

سریال خودخواسته


بازیگران سریال خودخواسته


در این سریال زنده‌یاد عزت‌الله مهرآوران، ثریا قاسمی، محمد صدیقی مهر، حسین پاکدل، علیرضا آرا، آتش تقی‌پور، اسماعیل محرابی، بیژن بنفشه‌خواه، میرطاهر مظلومی، سهیلا گلستانی، محمد نادری و باربد بابایی ( مجری تلویزیون) ایفای نقش کرده‌اند.

 


سریال خودخواسته چند قسمت است


سریال خودخواسته سریالی 34 قسمتی است که از شبکه یک سیما پخش می شود.

 


ساعت پخش و تکرار سریال خودخواسته


سریال خودخواسته هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش و تکرار آن در ساعت های ۳ بامداد، ۹ صبح و ۱۵ بعد از ظهر خواهد بود

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.