2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل سهیلا گلستانی بازیگر نقش سارا در سریال خودخواسته

بیوگرافی کامل سهیلا گلستانی بازیگر نقش سارا در سریال خودخواسته

بیوگرافی کامل سهیلا گلستانی بازیگر نقش سارا در سریال خودخواسته را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سهیلا گلستانی بازیگر ایرانی که در سریال خودخواسته نقش سارا را بازی می کند از بازیگران جوانی است که کم اما موثر بازی می کند. 
سهیلا گلستانی متولد سال 59 است او هم بازیگر و هم دوبلر است و در هر دو حرفه موفقیت های زیادی به دست آورده است. 
سهیلا گلستانی فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر گرایش طراحی صحنه از دانشگاه هنر است، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا دوبلور، نویسنده و کارگردان نیز است. 

سهیلا گلستانی به صورت حرفه ای فعالیت خود را در سال 1380 و در زمان  دانشجوی رشته طراحی صحنه تئاتر بود با حضور در در نمایش های دانشجویی شروع کرد.
در سال 1381 اولین بار با حضور در سریال باغ بلور به کارگردانی رامبد جوان در 15 قسمت وارد قاب تلویزیون شد سپس سال 82 در سریال کیمیای مهر بازی کرد.
اما بیشترین شهرت خانم گلستانی از سال 1390 با سریال وضعیت سفید به کارگردانی حمید نعمت الله شروع شد که در نقش رویا جاویدنیا بازی  کرد.

بعد از شهرت با سریال وضعیت سفید وارد عرصه دوبله و گویندگی شد او کارگردانی و نویسندگی را نیز از سال 92 با فیلم کوتاه بازگشت شروع کرد که این فیلم برنده جایزه 1000 دلاری از چهارمین جشنواره فیلم های ایرانی و کانادا شد.

سریال خودخواسته


زندگی خصوصی سهیلا گلستانی


سهیلا گلستانی چند سال قبل با کاوه سجادی حسینی ازدواج کرد. کاوه از خانواده بزرگ سجادی حسینی است که بیشترشان در سینما و تلویزیون هستند. او فرزندی ندارد. 

 


سهیلا گلستانی در نقش سارا در سریال خودخواسته 


سارا در سریال خودخواسته وکیل ساده لوحی است که برادرش از او کلاهبرداری کرده و شوهرش مدام خرابکاری می کند. او برای نجات زندگی اش تلاش می کند. 
نقش سارا اولین نقش سهیلا گلستانی است که به صورت طنز ایفا می شود. 

 

فیلم شناسی سهیلا گلستانی

 

گرگ‌بازی (۱۳۹۶)
بوفالو (۱۳۹۳)
امروز (۱۳۹۲)
بیداری برای سه روز (۱۳۹۲)
شب بیرون (فیلم) (۱۳۹۲)
میهمان داریم (۱۳۹۲)
چهل سالگی (۱۳۸۷)
نصف مال من، نصف مال تو (۱۳۸۵)
تلویزیونی
وضعیت سفید
باغ بلور
کیمیای مهر
تله فیلم «دماغ»


کارگردانی و نویسندگی 


فیلم دو  


 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.