2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
فصل دوم سریال جزیره کی ساخته می شود

فصل دوم سریال جزیره کی ساخته می شود

سیروس مقدم کارگردان سریال جزیره از فصل دوم این سریال صحبت کرد

جامعه پویا -سریال جزیره از جمله سریال های پر مخاطب نمایش خانگی بود که نیمه تمام ماند. هرچند ابتدا صحبت از ساخت فصل دوم سریال جزیزه بود اما حالا سیروس مقدم کارگردان این سریال از اتفاقات ناخوشایند در ساخت آن می گوید. 

 


سیروس مقدم کارگردان سریال «جزیره» درباره ساخت این مجموعه توضیح داد: بعد از اینکه فصل اول که شامل ٨ قسمت در کیش بود آماده شد، حدود یک ماه در تهران پیش رفتیم که به ناگهان توسط تهیه کننده و به توصیه‌ی پلتفرم ، شبانه دستور توقف پروژه داده شد. دوستان پلتفرم معتقد بودند که کار ضعیف است. به این ترتیب پروژه حدود ۴۵ روز متوقف شد و تیم از هم گسست و بخش عمده ای از بازیگران وعوامل فنی، به پروژه های دیگر پیوستند. بعد از آن دوستان معتقد بودند که «جزیره» دو فصل شود. بنده با این پیشنهاد مخالفت کردم و مطرح کردم که جزیره بر اساس دو فصل طراحی نشده و باید بر اساس پایان بندی فصل اول در قسمت ١۵، بار دیگر بازنویسی و طراحی شود اگرنه، کار به مرور بی بنیه می‌شود. دوستان معتقد بودند که فرصت بازنویسی وجود ندارد و به سرعت باید فصل اول را تمام کنیم و این در حالی بود که در این وقفه ۴۵ روزه گروه متلاشی شده بود.

سریال جزیره

 

سیروس مقدم در ادامه گفت: بنده وقتی استدلالات غیرحرفه ای دوستان را شنیدم و باتوجه به تجربه ی تلخ ناتمام ماندن پخش «خواب زده» از ادامه کارگردانی کار اعلام انصراف دادم. در نهایت با وساطت چند ریش سفید قابل احترام و پیشکسوت و قول و قرارهای مکتوب، پیشنهاد کردم حالا که اصرار بر دو فصل شدن است، فصل کیش (٨ قسمت) که سر و ته داشت را به عنوان فصل اول پخش کنیم و در این فاصله، معلوم می‌شود که «جزیره» ارزش سرمایه گذاری برای فصل های بعدی را دارد یا نه؟ از سوی دیگر در همین فاصله پخش، فیلمنامه بر اساس این فصل بندی جدید، بازنویسی شود که متاسفانه این پیشنهاد من مورد موافقت قرار نگرفت و شد این چیزی که می‌بیند.

 

من به نمایندگی از گروه عاشق و زحمتکش «جزیره» به نوبه‌ی خودم از مخاطبین و جوانان پیگیر سریال، عذرخواهی می‌کنم و اگر بپرسند از ادامه «جزیره» چه خبر؟ با تاسف فراوان می‌گویم، از روز پخش قسمت آخر «جزیره»، من هم مثل شما در بی‌خبری کامل به سر می‌برم.
سریال جزیره با بازی امیر مقاره ، محمدرضا فروتن ، حسام منظور و شادی مختاری و ... از جمله سریال هایی بود که به شدت مورد استقابل مردم قرار گرفت. 
این سریال درباره جوانی به نام ارشد بود که ثروت افسانه ای یک خانواده را یدک می کشید و بیماری سختی داشت او عاشق دختر خبرنگاری به نام صحرا شده بود که برای حفاظت از جان صحرا مجبور شد او را رها کند و ....

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/12/25
تو رو خدا این سریال ادامه بدین خیلی قشنگ بود و اخرش هم معلوم شد لطفا از عوامل سازنده خواهش میکنم که ادامه سریال رو بسازن البته با بازی اقای مقاره و شادی مختاری نه کس دیگه. ممنون میشیم
ناشناس 1401/12/23
چه فیلمی ساختین که اخرش خوب باشه !!همشون به درد نخور
زهرا 1401/09/04
خواعش میکنم ادامش بدین این فیلم واقعااا معرکه ستت هم بازیگراش هم خود داستان میدونین چن نفر ادم منتظرن دوباره این سریالو ببینن ادم وقتی ی کاریو شروع میکنه تا تهش باید ادامه بده موانع سر راهش قرار میگیره ولی کسی مرده ک تا اخرش پیش بره و تسلیم‌نشه . هم کارگردان هم باریگران و هم‌عوامل سریال همه و همه مطمئنم اگه همه همکاری کنن میتونن تکمیل کنن و حالا اگ مشکلی چیزی هم بود رفع کنن

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.