2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سریال جزیره ؛آیا ارشد متوجه خیانت صحرا می شود

سریال جزیره ؛آیا ارشد متوجه خیانت صحرا می شود

عاشقانه ارشد و صحرا در سریال جزیره به یک نفرت تبدیل شده است چه کسی قربانی این نفرت است ؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سریال جزیره به سکانس های جذابی رسیده است سکانس هایی که نشان از فداکاری ارشد برای صحرا و عصبانیت صحرا از ارشد را نشان می دهد. 

 


ارشد( امیر مقاره ) به اجبار شرایطی که در آن قرار دارد مجبور می شود صحرا را ترک کند آن هم در روزهای اوج عشق صحرا ( شادی مختاری ) به ارشد. او تلاش می کند طوری صحرا را ترک کند که صحرا دیگر به او فکر نکند و کمتر عذاب بکشد اما همین اتفاق صحرا را در یک اشتباه بزرگ فرو برده و او را به سمت انتقام می کشاند. ارشد مدارکی را که به وکیلش می دهد که نجات دهنده صحرا است و باعث می شود صحرا به زندان نرود ، اما در این میان رقیبان ارشد به دنبال حذف او هستند و از صحرا برای گرفتن انتقام از ارشد اقدام می کنند و قصدشان حذف کردن ارشد است. صحرا که این موضوع را نمی داند در دام می افتد. او وارد اتاق ارشد می شد و با دستکاری اکسیژن ارشد را در آستانه مرگ قرار می دهد. او بدون اینکه بداند دوربین مداربسته فیلم او را ضبط می کند در دام سعید یکی از زیردستان ارشد می افتد و با کمک سعید از اتاق خارج می شود اما صحرا نمی داند سعید برای او دام پهن کرده است. 

سریال جزیره


از طرفی دیگر رقیب عشقی صحرا نیز وارد این بازی می شود. صحرا نمی داند مناسبات قدرت را در خانواده شاهنگ پول تعیین می کند و این مبلغ آنقدر زیاد است که اعضای خانواده گرگ وار همدیگر را می درند و به هم رحم نمی کنند چه برسد به صحرا. 
صحرا تصمیم گرفته ضربات کاری و محکمی به ارشد و خانواده شاهنگ بزند بدون اینکه بداند ارشد برای محافظت از او مجبور به ترکش شد. ارشد البته مشکل دیگری هم داشت آن هم حضور دخترش ویولت در زندگی اش بود. آیا صحرا می توانست با این موضوع کنار بیاید و با همسر سابق ارشد وارد یک رقابت شود آن هم در حالی که آنها با هم شریک کاری بودند؟ 

 


حالا صحرا تصمیم به انتقام گرفته است بدون اینکه بداند کسانی که به او اطلاعات می دهند در حال قربانی کردن او هستند. در این میان اشکان رفیق صحرا و یکی از کسانی که منافعش در فشار بر گروه شاهنگ است نیز همچنان در حال استفاده از صحراست. 

 


حالا باید دید آیا ارشد بازهم به حمایت های عاشقانه اش از صحرا ادامه می دهد؟ اگر متوجه خیانت صحرا شود چه واکنشی نشان خواهد داد؟ آیا ارشد همچنان عاشقانه صحرا را دوست دارد؟ امیرحسین که عاشقانه های پنهانی با صحرا دارد و صحرا این موضوع را متوجه نشده است چه واکنشی نشان خواهد داد؟
پایان این درام عاشقانه تراژیک خواهد بود این را ریتم فیلمنامه نشان می دهد اما باید دید قربانی این تراژدی چه کسی است صحرا یا ارشد ؟ 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.