2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
بیوگرافی کامل اکرم یدی بازیگر نقش نقره در سریال نون خ 4

بیوگرافی کامل اکرم یدی بازیگر نقش نقره در سریال نون خ 4

بیوگرافی کامل اکرم یدی بازیگر نقش نقره در سریال نون خ 4 را اینجا بخوانید

جامعه پویا -اکرم یدی بازیگر جوان کرمانشاهی است که در سریال نون خ 4 نقش نقره همسر رامین فود  با بازی امیر سهیلی را برعهده دارد. 
اکرم یدی بازیگری محلی است که از تائتر در کرمانشاه کار خود را آغاز کرد. این بازیگر برای اولین بار در تلویزیون با سریال نون خ 4 ظاهر شد و یکی از نقش های اصلی یعنی نقش نقره همسر رامین فود را برعهده گرفت. 


زندگی خصوصی اکرم یدی


اکرم یدی بازیگر و متولد دهه 70 است. او از زندگی خصوصی خود چیزی در صفحه مجازی‌اش منتشر نکرده و اطلاعات درباره او  نیست از وضعیت تاهل یا تجرد اکرم یدی نیز اطلاعاتی در دست نیست. 
اکرم یدی در صفحه مجازی‌اش چند پشت بیشتر منتشر نکرده است که آن هم مربوط به سریال نون خ 4 است. 

اکرم یدی بازیگر نقش نقره در سریال نون خ 4
زندگی کاری اکرم یدی


اکرم یدی بازیگر حوزه تئاتر است او در کرمانشاه فعالیت دارد و در تئاتر این منطقه مقام هم به دست اورده است. نمایش صد برجسته ترین اثر اکرم یدی است او در این نمایش مقاومت زنان کوبانی را به نمایش گذاشت. دیگر درخشش اکرم یدی در تئاتر پاپیون بود که در جشنواره تئاتر لهستان به نمایش در آمد. اکرم یدی همچنین مقام اول تئاتر بسیج در کرمانشاه را هم به دست آورده است. 

نقره در سریال نون خ 4


نقره در سریال نون خ 4


اکرم یدی اولین تجربه تلویزیونی خود را با سعید آقاخانی گذراند. او در سریال نون خ 4 نقش نقره همسر رامین فود را بازی می کند. 
اکرم یدی با انتشار تصاویری از نقره در سریال نون خ از اینکه سعید آقاخانی او را به عنوان بازیگر انتخاب کرده از او تشکر کرده و سعید آقاخانی را استادی نامیده که از او بسیار آموخته است. سریال نون خ 4 که محور آن مردی به نام نورالدین خانزاده از اهالی روستایی در کردستان است در 4 فصل تا کنون ساخته شده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.