2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
جزئیات جدید از ساخت فصل چهارم سریال نون خ

جزئیات جدید از ساخت فصل چهارم سریال نون خ

فصل چهارم سریال نون خ در حال تولید است. جزئیات جدید از این سریال را اینجا بخوانید

جامعه پویا -استقبال مخاطبان از سریال طنز  نون خ سعید آقاخانی رابر آن داشت که فصل چهارم این سریال را هم بسازد. 

 


بر اساس گزارش های رسیده فصل چهارم مجموعه «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی برای پخش در نوروز ١۴٠١ ساخته می‌شود.

طبق شنیده ها همچنین پیش تولید فصل چهارم «نون خ» از روزهای گذشته آغاز شده و به زودی کار تولید سریال نیز آغاز خواهد شد.

 

سریال نون خ 4

پیش از این مهدی فرجی؛ تهیه کننده سریال در گفت وگویی اعلام کرده بود: «اگر عوامل‌مان را بتوانیم هماهنگ کنیم امسال فصل چهارم ساخته می‌شود تا به نوروز ۱۴۰۱ برسد. در ساخت ادامه این سریال تردیدی وجود ندارد اما مقدمات و شرایط ساخت آن نیز مهم است. چرا که در حال حاضر سعید آقاخانی به عنوان کارگردان و بازیگر، تعهداتی دارد و هنرمندان دیگر هم به همین صورت، که باید این هماهنگی ها اتفاق بیفتد.»

 

 

گفته می‌شود تعداد زیادی از بازیگران فصل قبلی «نون خ» در فصل چهارم این مجموعه نیز حضور خواهند داشت.
سریال نون خ ماجرای مردی به نام نورالدین خانزاده است که به هر ترتیبی سعی میکند برای وطنش کردستان کاری انجام دهد و حتی در مظان اتهام قرار می گیرد. نورالدین خانزاده چهار دختر دارد و فداکاری های او به رغم داشتن دامادهایی بی لیاقت زندگی دخترانش را زندگی شادی کرده است. 

 


او نماد مام وطن است که تلاش می کند همه را در خانه نگه دارد حتی اگر در معرض تهدید و توهین قرار بگیرد. احتمالا در این فصل شاهد حضور یک عشق  با بازی شقایق دهقان در زندگی نورالدین خانزاده خواهیم بود. 
بازیگران محلی و گمنان که سعید آقاخانی از آنها بازی های بسیار خوب و حرفی گرفت یکی از مهمترین دلایل موفقیت سریال نون خ است. 

 

دیدگاه‌ها
.... 1400/04/06
سریال نون خ هم خوبه ولی هیچ وقت به جذابیت وقشنگیه پایتخت نمیشه،شخصیت های پایتخت خیلی فوق العاده هس وخیلی هم پرمحتوا،پایتخت فقط فصل شش خوب نبود۵‌فصل قبلی عالی بودن
نون خ 1400/03/20
سلام عالیه بهترین سریال طنز نون خ هست زود تر بسازید و پخش کنید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.