2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل  امیر سهیلی بازیگر نقش رامین فود در سریال نون خ 4

بیوگرافی کامل امیر سهیلی بازیگر نقش رامین فود در سریال نون خ 4

بیوگرافی کامل امیر سهیلی بازیگر نقش رامین فود در سریال نون خ را اینجا بخوانید

جامعه پویا -امیر سهیلی بازیگر جوانی است که در سریال نون خ 4 نقش رامین فود را بازی می کند. 
رامین فود شهروندی از ده پایین در سریال نون خ است که اهالی روستا را ترک کرده با دختری از ده بالا ازدواج کرده است و از سوی اهالی ده پایین طرد شده است. او حالا فردی است که می تواند گرگ خاکستری ده پایین را بگیرد. 
امیر سهیلی امیر سهیلی بازیگر کودک بوده است شاید به همین دلیل است که صدای او انعطاف بالایی دارد و می تواند در نقش رامین فود به خوبی بازی کند. 


زندگی کاری امیر سهیلی 


امیر سهیلی بازیگری را از سال 85 شروع کرد امیر سهیلی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1385 در سریال ما چند نفر به کارگردانی سید فیاض موسوی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال محله گل و بلبل، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای امیر سهیلی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهدی سلوکی، شبنم قلی‌خانی، برزو ارجمند و اسماعیل شنگله را تجربه کرد.

امیر سهیلی در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم امیر سهیلی در این سال، بازیگری در برنامه محله گل و بلبل 2 به کارگردانی احمد درویش علیپور و سریال محله گل و بلبل به کارگردانی احمد درویش علیپور محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی امیر سهیلی بازی در سریال محله گل و بلبل بوده است. امیر سهیلی سال 1395 سریال محله گل و بلبل نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با احمد درویش علیپور همکاری داشته است. امیر سهیلی توانست با بازی در سریال محله گل و بلبل تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر داریوش فرضیایی، بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی و حدیث فولادوند بر تجارب او افزود.

سریال نون خ

امیر سهیلی علاوه‌بر سریال محله گل و بلبل، سال 1395 در برنامه محله گل و بلبل 2 نیز بازی کرده است. امیر سهیلی این‌بار با احمد درویش علیپور یعنی کارگردان برنامه محله گل و بلبل 2 و هنرمندانی چون نعیمه نظام‌دوست، نادر سلیمانی، امیر نوری و حدیث فولادوند همکاری داشت.
امیر سهیلی را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که 75% آثار وی تلویزیونی و 25% آثارش سینمایی است. 


رامین فود در سریال نون خ 


امیر سهیلی در سریال نون خ نقش رامین فود را بازی کرده است. او فردی است از ده پایین که با دختری به نام نقره از ده بالا ازدواج کرده و به هم روستایی‌هایش پشت کرده است حالا هم روستایی های او درگیر گرگ سفیدی شده اند که رامین فود می تواند او را بکشد و آنها را نجات دهد. حالا رامین با نقشه وارد روستا شده است. او اسیر دست اهالی ده بالا شده تا دامهای ده پایین را بکشد و آنها را محتاج ده بالا کند و ....
این اولین تجربه بزرگسال امیر سهیلی است و یکی از شخصیت‌های محوری نیز هست. 


زندگی شخصی امیر سهیلی 


امیر سهیلی اصلتا کرد است و بازیگری را هم با گروه عمو پورنگ آغاز کرده است. او در برنامه عمو پورنگ نقش قورباغه را داشت و با صدای قورباغه می خواند. او یک دختر به نام رسپینا دارد که با پدرش در عمو پورنگ هم بازی بوده است و نقش بلبل خان را بازی کرده است. البته امیر سهیلی زندگی متاهلی دارد اما اطلاعاتی از همسرش در دسترس نیست.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.