2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
چطور لباس های مخمل شیک ست کنیم

چطور لباس های مخمل شیک ست کنیم

اگر به یک مجلس رسمی دعوت شده اید لباس مخمل یک انتخاب بسیار بسیار مناسب است همه چیز درباره لباس مخمل را اینجا بخوانید

جامعه پویا -لباس های مخمل در فصل زمستان کاربرد بسیار زیادی دارد. پارچه مخمل از زمان قدیم یک پارچه کلاسیک و سلطنتی محسوب می شود و معمولا افرادی از آن استفاده می کنند که به تیپ های کلاسیک علاقه زیادی دارند. 

 


استفاده از شلوار مخمل


مخمل را به صورت پارچه ساده یا کبریتی در بازار می توان پیدا کرد. معمولا برای شلوار از مخمل کبریتی استفاده می شود البته این به آن معنا نیست که از پارچه مخمل ساده استفاده نمی کنند. به دلیل اینکه مخمل کبریتی قد را بلندتر نشان می دهد و پاها را کشیده تر می کند به همین دلیل مخمل کبریتی کاربرد بیشتری برای شلوار دارد. 

مدل لباس مخمل مجلسی


مخمل سایه می اندازد. خط و خطوط و اندام شما را به صورت بزرگنمایی شده نشان می دهد و به همین دلیل هم در زمان های قدیم اشراف زادگان و ثروتمندان از پارچه مخمل استفاده می کردند تا بتوانند خودشان را زیباتر نشان بدهند. با خصوصیاتی که از پارچه مخمل گفته شد بنابراین نسبت به استفاده از ان بسیار باید دقت کرد. هرچقدر این پارچه در لباس زیبا و کلاسیک باشد به همان اندازه هم می تواند قسمت هایی از بدن یا ویژگیهایی که دوست ندارید را حتما نشان خواهد داد. برای اینکه شلوار مخمل در بدن شما به زیبایی دیده شود باید پاهایی لاغر و کشیده داشته باشید.
اگر جزء افرادی هستید که پاهای توپری دارید بهتر است شلوار مخمل انتخاب نکنید. اگر اصرار به پوشیدن شلوار مخمل دارید حتما مخمل کبریتی سیاه رنگ انتخاب کنید. 

 

مخمل براق
استفاده از دامن مخمل


دامن مخمل مناسب خانم های لاغر است. دامن مخمل را می توانید با یک شومیز حریر یا ابریشم براق ست کنید. این لباس کلاسیک بسیار خاص و زیبا خواهد شد و شما را در مراسم ها متفاوت خواهد کرد. 

 


پیراهن یا سارافون مخمل

 


سارافون یا پیراهن مخمل یک انتخاب خاص و زیباست. سارافون یا پیراهن ماکسی می تواند زیبایی اندام شما را دو چندان کند. 
پیراهن مخمل را می توانید با هر مدلی بدوزید اما بهتر است دکلته ساده نباشد شما می تواند از یقه های چپ و راست یا دلبری و گرد برای پیراهن استفاده کنید. 
همچنین سارافون هم می تواند برای خانم های بسیار جوان و دختران نوجوان انتخاب مناسبی باشد. 

 

مدل لباس مخمل سبز
کت مخمل


اگر آقایی هستید که دوست دارید از کت مخمل استفاده کنید باید مدل های کلاسیک کت را کنار بگذارید. اولا نسبت به اندام خود و ویژگیهای ان اگاه باشید. برای اینکه کت مخمل در تن شما زیبا باشد حتما باید شکم تخت داشته باشید. مدل کت کمر باریک یا کمر کرستی برای کت مخمل بسیار مناسب است. از کت بلند استفاده نکنیدو به قد کت بسیار دقت کنید. 

مدل کت مخمل برای اقایان


چند نکته را درباره لباس مخمل باید در نظر داشته باشید اول اینکه به طور ناخودآگاه توجه دیگران را به خود جلب خواهید کرد پس اگر در مهمانی ها زیاد به شما نگاه کردند تعجب نکنید. 

 


از اکسسوری و زیورآلات کلاسیک و سنتی برای لباس مخمل استفاده کنید. نقره سیاه قلم انتخاب بسیار شیک و مناسبی برای لباس مخمل است. 
مدل آرایشی که انتخاب می کنید بهتر است کلاسیک و تیره باشد. به رنگ لباس خود حین انتخاب مدل آرایش توجه کنید. با رنگ هماهنگ باشید. این یک اصل کلی است که با لباس کلاسیک نمی توان آرایش لایت و فانتزی داشت. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.