2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
بیوگرافی کامل آوا شراهی بازیگر نقش کودکی لیلا در سریال بیگانه ای با من است

بیوگرافی کامل آوا شراهی بازیگر نقش کودکی لیلا در سریال بیگانه ای با من است

آوا شراهی کودک بازیگری است که در سریال بیگانه ای با من است نقش آفرینی کرده، بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -آوا شراهی متولد سال  بازیگر خردسال ایرانی است که هرچند هنوز خیلی کوچک است اما بسیار خوش درخشیده و از بازیگران آینده دار ایرانی است.
آوا شراهی متولد سال 90 است و کار خود را از زمانی که خیلی کوچک بود آغاز کرد. او ابتدا با عروسک گردانی آشنا شد و سپس وارد تلویزیون شد. آوا شراهی در یکی از قسمت‌های برنامه اعجوبه‌ها که مهران غفوریان اجرای آن را برعهده داشت نیز حاضر شد. 

 

عکسی از آوا شراهی در نمایی از سریال بیگانه ای با من است


هرچند به نظر می‌رسد آوا شراهی ابتدا درحوزه مدلینگ فعالیت خود را شروع کرد و به عنوان مدل کودک کار می‌کرد اما بعد وارد قابل تلویزیون شد. آوا شراهی بعد از بازی در چند تیزر تبلیغاتی به عنوان هنرپیشه کودک فعالیت کرد. 

آوا شراهی

بیشتر ببینید: عکسی از کودکی امیرعلی و لیلا در سریال بیگانه ای با من است


او در مجموعه دهکده بچه‌ها که در نوروز 99 پخش می‌شد هم حضور داشت. از دیگر کارهای او می‌توان به فیلم تلویزیون پیله آهنین اشاره کرد که این فیلم نیز از تلویزیون پخش شد. 
او همچنین در موزیک ویدئوی سیه گیسو که برای تلاش‌های کادر درمان تهیه شده بود نیز حضور داشت و نقش کودک یک پرستار را بازی می کرد. 
جدی ترین نقش آوا شراهی حضور در سریال بیگانه ای با من است ،بوده است. آوا شراهی در این سریال نقش کودکی لیلا نوه واقعی خانواده شهرابی را بازی می کند. او به واسطه کارهایی که نساء کرده از خانواده واقعی‌اش دور مانده و زنی به نام مریم با بازی مهدیه نساج او را بزرگ می‌کند. هرچند به صورت اتفاقی لیلا با خانواده واقعی‌اش هم رفت و آمد دارد اما از نسبتی که با آنها دارد خبر ندارد. لیلا دختری بسیار صبور و مهربان است که تلاش می‌کند در کنار مادرش باشد و او را بسیار دوست دارد. عشق لیلا به مادرش و تربیت درست او از این دختر فردی منحصر به فرد ساخته است. 

آوا شراهی بازیگر نقش کودکی لیلا در بیگانه ای با من است


آوا شراهی در سریال بیگانه ای با من است به خوبی استعداد و توانایی خارق العاده خود را به نمایش گذاشته است. عوامل سریال بیگانه‌ای با من است او را یک استعداد می‌دانند که آینده درخشانی دارد. 
آوا شراهی در مدلینگ نیز فعالیت دارد و خود را یک بازیگر مدل معرفی کرده‌است.  
نقش بزرگسالی لیلا را ونوس کانلی ایفا کرده است.   

 

دیدگاه‌ها
هاشم 1402/08/24
دخترانی همچون اوا چون پتانسیله خوبی دارند وازچهرای، بازی برخوردار هستند...ازهمان بچه گی.مورددید،هجوم تبلیغات چیان می افتند.. واین میشه پله اول دردنیای بازیگریشان.... وآواهم همان دختری است که با چهره ایی سمپاتیک ودرقالب کادربازیگری باسن کم درخشید،وکلام اخرآوا اگرهنر خودراباعشق به خداآقشته کند از همین حال میتواند ..درآینده یکی ازشگفتیهای هنرهای درماتیک سینما بدرخشد.. تاجایی که هیچ بازیگری زن ایرانی نتوانسته .....؟!تومثل دختر نداشته من هستی...آوای عزیز... نتوانسته
شانا 1402/08/12
آوا با مامان من بازی کرده
.. 1402/07/08
اوا همکلاسیمه و خیلی دوسش دارم من✨
نیوشا💛 1402/06/23
سلام اواجان☺ شما دختر خیلی با استعدادی هستی من بهت افتخار می کنم و برات ارزوی موفقیت دارم و می خواستم ببینم شما چطور به سمت بازیگری رفتید؟
Fateme Sama 1402/06/19
سلام اوا جان شماچه دختر با استعدادی هستی افرین عزیزم😘
مریم 1402/04/22
منم یکی دیگه از دوستای اوا جانم و براش آرزو موفقیت دارم🤍:)
اشکان 1401/06/10
آوا خانوم خیلی دختر با ادب و مهربونی هستی خوش بحال پدر و مادرت با وجود ستاره ای مثل تو
مرجان 1401/06/10
آوا خواهر زاده عزیزم باعث افتخارمی 🤩🤩🤩 زیبا ترین💜💜
..... 1401/06/05
اوا شراهی تو مدرسه ماست
هلنا 1401/03/21
ببینید آوا اول چون چهره ای زیبا داشت به عنوان مدلینگ بود اول بعد رفت تو تبلیغات تلویزیونی و بعد برای فیلم ( بیگانه ای با من است ) دعوت شد و با اون فیلم مشهور شد ولی قبلش هم فیلم بازی کرده بود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.