2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
فصل سوم سریال بیگانه ای با من است ساخته می شود ؟

فصل سوم سریال بیگانه ای با من است ساخته می شود ؟

سریال بیگانه ای با من است درحالی پایان یافت که سوالات بی پاسخ زیادی برای مخاطب ایجاد کرد. آیا می تواند امیدوار بود که فصل سوم این سریال ساخته شود؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سریال بیگانه ای با من است یک ملودرام خانوادگی است که شخصیت اصلی آن زنی به نام نساء است که در گیر و دار فقر و بی کسی به سمت جرم پیش می رود. 


نساء یک کارگر است که شوهر تصمیم گرفته فرزندشان را بفروشد و نساء بعد از اینکه از این مساله مطلع می شود. تصمیم می گیرد از دست سعید فرار کند. او به زنی به نام مینو پناه می برد و آنها به سمت تهران حرکت می کنند مینو و نساء هر دو باردار هستند در راه ماشین آنها تصادف کرده و مینو و شوهرش امیرعلی فوت می کنند نساء فرزند مینو را به دنیا می اورد و به خانواده امیرعلی که کدورت شدیدی با پسرشان داشتند اطلاع می دهند خانواده امیرعلی که به دست اختلافاتی که داشته اند تا به حال عروسشان را ندیده بودند متوجه نمی شوند که نساء خودش را به جای مینو معرفی کرده است و نساء تصمیم می گیرد خود را عروس آنها معرفی کند تا ثروت خانواده شهرابی را برای پسر تازه به دنیا آمده اش مصادره کند. او برای رسیدن به این ثروت هرکاری می کند حتی همدستی با داماد خانواده برای بالا کشیدن اموال خانواده شهرابی.

 

شهنام شهابی در سریال بیگانه ای با من است
در فصل دوم این سریال شاهد هستیم که نساء با یک مشکل بزرگ مواجه می شود پسرش که نام او هم امیرعلی است حالا بزرگ شده و عاشق دختری به نام لیلا می شود. لیلا نوه واقعی شهرابی هاست که نساء در بیمارستان او را دختر نساء (مینو) کارگر معرفی کرده بود. لیلا روزگار سختی را گذرانده و با زنی به نام مریم زندگی کرده بود و مریم در لحظه مرگش به او گفته بود که دختر واقعی او نیست. وقتی نساء تصمیم گرفت خانواده واقعی لیلا را پیدا کند متوجه شد سنگی که سالها قبل پرت کرده حالا به پای خودش خورده است و لیلا نوه واقعی شهرابی هاست و او اینهمه سال خبر نداشته است. این درحالیست که لیلا دچار یک نوع بیماری خونی است و نیاز به پیوند مغز استخوان از یکی از اعضای خانواده اش دارد. نساء که دچار عذاب وجدان شده است تصمیم می گیرد سرانجام رازش را فاش کند. 

 


او همه چیز را به خانواده شهرابی می گوید. تا اینجای کار همه چیز درست پیش رفته است و داستان سریال بیگانه ای با من است با گره های مختلف هرچند ضعیف روبه رو شده و این گره ها یک به یک حل شده است اما گره نهایی هنوز حل نشده است. 

 

کودکی امیرعلی و لیلا در بیگانه ای با من است
سرنوشت نساء چیست؟


نساء در سکانس پایانی این سریال خودش با پلیس تماس می گیرد و خودش را به دست قانون می سپارد. این درحالیست که یکی از تاثرگذارترین افراد در این سریال یعنی صادق برادر امیرعلی که حالا باید یکی از شاکیان باشد به داستان برنگشته است. مادر بزرگ واقعی لیلا از نوه اش می خواهد ببخشد و به امیرعلی دلبسته و او را بچه خودش می داند اما لیلا و سمیه عمه زخم خورده اش حاضر به این گذشت نیستند. 

 


داستان سریال بیگانه ای با من است در یک تعلیق به پایان می رسد یک پایان کاملا خنثی که چند سوال را همچنان باقی می گذارد. آیا لیلا که عاشق امیرعلی بوده است و حالا او را به خاطر مادر امیرعلی تنبیه می کند به عشق امیرعلی باز میگردد؟ آیا سمیه که این سالها سمیه که شوهرش اموال خانواده شهرابی را بالا کشید و فرار کرد و بعد در فلاکت مرد نساء را می بخشد؟ سرنوشت نساء که دچار تصادف هم شده و ضربه مغزی دیده است چه می شود؟ سعید شوهر سابق نساء به زندگی او برگشته درحالی که همسر و فرزند دارد سرنوشت آنها چه خواهد شد؟

 


مخاطب پاسخ هیچکدام از این سوالات را دریافت نکرده است وهمین باعث شد تا فصل دوم سریال در یک تعلیق غیرمنطقی پایان یابد. قطعا آرش معیریان کارگردان کارکشته سریال درباره اینکه باید به سوالات مخاطب پاسخ داده شود آگاهی لازم را دارد و به همین دلایل هم به نظر می رسد بی پاسخ گذاشتن این سوالات عمدی بوده است. 

 

پشت صحنه بیگانه ای با من است
فصل سوم بیگانه ای با من است


پس از پایان فصل دوم سریال و زمانی که با عوامل این سریال درباره این سریال صحبت می شد مدیر تولید اعلام کرد قرار بود این سریال در سه فصل ساخته شود و یک فصل آن را احمد امینی و دو فصل دیگر را آرش معیریان کارگردانی کند. این واضح ترین جمله ای است که تا به حال درباره فصل سوم سریال بیگانه ای با من گفته شده است و در واقع می توان دلیل سوالات پاسخ داده نشده مخاطب را در آخرین سریال را دریافت کرد. اما آیا واقعا این سریال ساخته می شود؟ 

 


پاسخ به این سوال به چند فاکتور مهم بستگی دارد اول اینکه فصل سوم سریال بیگانه ای با من است در صورت تامین بودجه ساخته خواهد شد. دوم اینکه به نظر می رسد یکی از فاکتورهای مهم رضایت مخاطب از این سریالها بوده است. اگر صدا و سیما به این نتیجه برسد که مخاطب سریال از دیدن این سریال راضی است احتمال ساخت قسمت سوم وجود دارد. کمااینکه صفحه مجازی بیگانه ای با من است نیز درباره اینکه آیا مردم موافق ساخت قسمت سوم هستند سوالاتی را مطرح کرده است. ضمن اینکه داستان سریال کشش فصل سوم را نیز دارد.

 

سریال بیگانه ای با من است فصل سوم


با همه آنچه گفته شد باید نسبت به ساخت فصل سوم این سریال و پاسخ به سوالات مخاطب درباره گره های داستان فصل دوم بسیار خوشبین بود. 
در سریال بیگانه ای با من است شبنم قلی خانی، پوران دخت مهیمن، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، ونوس کانلی، شهنام شهابی ، مونا غمخوار،  مهدیه نساج و سامرند معروفی و سوگل طهماسبی بازی کرده اند. 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/06/24
سلام .ما همچنان منتظر ساخت فصل ۳ هستیم .
اعظم 1402/06/14
سلام ممنون برای ساخت این سریال خیلی جذاب بود. لطفا فصل۳ را هم تهیه کنید باتشکر
رقیه 1402/06/10
سریال بیگانه‌ای با من است خیلی سریال جذابی بود.بی صبرانه منتظر فصل سوم این سریال هستیم .
ناشناس 1401/11/04
لطفاادامه سریال رابسازید خیلی خوب بود
مریم 1400/10/17
خوب بود ولی نصف کاره تمام شد اگه میشه فصل ۳ رو بسازین و بازی خانم کانلی خیلی خوب نبود اگه میشه خانم مهشید جوادی درنقش لیلا در فصل سومش بازی کنن که مثلا لیلا شکل مادرش مینو شده مثل بعضی فیلما که بچه ها شکل ماماناشون میشن خیلی باحال تر میشه اگه اینطوری باشه
آرش 1400/10/17
خیلی عالی بود فصل سومشم بسازین اگه میشه خانم لیندا کیانی در فصل سوم این سریال باشن
ملیکا 1400/10/17
خیلی خوب بود من از بازی خانم مهشید جوادی و پوراندخت مهیمن خوشم اومد لطفا در فصل سوم خانم جوادی و مهیمن هم باشن خانم ونوس کانلی هم همینطور بازی خانم کانلی هم بدک نبود
Behnam 1400/07/22
سلام چرا فصل سوم بیگانه ای بامن است ساخته نمی شود زمستان 1400 پخش کنید لطفا خیلی جالب بود
Fatemah 1400/04/06
سلام لطفا هرچه زودتر فصل ۳ رو بسازید
sara 1400/04/05
لطفا فصل سوم رو پخش کنید تا نتیجه فیلم رو بفهمیم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.