2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت

سکانسی از ملکه گدایان ؛ البرز تاوان چه چیز را پس می دهد ؟

پارسا تصمیم دارد از البرز تاوان پس بگیرد و البرز نمی داند تاوان چه چیز را باید پس بدهد . این سکانس را اینجا ببینید

جامعه پویا - البرز دکتر شیمی است و در آلمان درس خوانده است. او قرار بود با دختری به نام سارا با بازی شبنم قربانی در ترکیه ازدواج کند که در آخرین لحظات این ازدواج بهم خورد.  البرز برای دیدار پدرش به ایران آمده و او را روی تخت بیمارستان پیدا می کند او متوجه می شود فرزند واقعی خسرو و خورشید پدر ومادر واقعی اش نیست و در این میان با دختری به نام افرا که لات یک گداخانه است آشنا می شود نقش افرا را در این سریال را باران کوثری بازی می کند. 

هرچند افرا تلاش می کند البرز با بازی آرمان درویش را از این مهلکه نجات دهد اما عشقی میان افرا و البرز شکل گرفته که البرز حاضر نیست دوباره به آلمان برگردد و حالا یک مثلث عشقی میان البرز و افرا و آریا شکل گرفته است. آریا جوان خواننده ای است که عاشق افرا شده بدون اینکه سرگذشت او را بداند. 

بارا کوثری ، لعیا زنگنه ، پانته آ بهرام ، آرمان درویش ، شبنم قربانی، فرزاد فرزین و یسنا میرطهماسب از جمله بازیگران این سریال هستند.

سکانسی از قسمت جدید این سریال را اینجا ببینید 

بیشتر ببینید : باران کوثری توضیح می دهد ؛ ملکه گدایان کیست ؟

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.