2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل شبنم قربانی بازیگر نقش سارا در سریال ملکه گدایان

بیوگرافی کامل شبنم قربانی بازیگر نقش سارا در سریال ملکه گدایان

شبنم قربانی با سریال لحظه گرگ و میش به شهرت رسید و پله های ترفی را طی کرد. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -شبنم قربانی بازیگری است که اگرچه با سریال لحظه گرگ و میش شناخته شد اما کار بازیگری را از مدتها قبل شروع کرد. 
شبنم قربانی متولد سال 60 است. او بازیگری را با تئاتر شروع کرد واولین کار تصویری او بازی در سریال لحظه گرگ و میش ساخته همایون اسعدیان است. 

شبنم قربانی

 

بازی در سریال لحظه گرگ و میش 


شبنم قربانی نقش مقابل حسام محمودی را داشت. حسام محمودی در نقش هادی و شبنم قربانی در نقش طناز همسر هادی نقش آفرینی کردند. 
او مهندس جوانی بود که بعد از جانباز شدن هادی با او آشنا شد و آنها با هم ازدواج کردند. 
شبنم قربانی هرچند نقش پررنگی در سریال لحظه گرگ و میش نداشت اما توانست به خوبی از ایفای این نقش برآید و حتی 40 سالگی خودش را بازی کرد. 

 

 

بازی در ملکه گدایان 


همانطور که گفته شد شبنم قربانی بازیگری را از تنائر شروع کرد و بعد وارد تلویزیون شد. بعد از تجربه موفق بازی در سریال لحظه گرگ و میش و دیده شدن شبنم قربانی او به پروژه ملکه گدایان پیوست. ملکه گدایان سریالی است پرستاره که در نمایش خانگی ارائه شد. 
در این سریال ، رویا نونهالی، الهام کردا، باران کوثری، شبنم قربانی، آرمان درویش، عرفان ناصری و ... نقش آفرینی کرده اند. او دراین سریال نقش سارا یکی از چند نقش اصلی سریال است. پیش بینی شده سریال ملکه گدایان سریال بسیار پرفروشی شود و با توجه به ساختار داستانی و مهیجی که دارد مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. 

 

شبنم قربانی


از میام بازیگرانی که در ملکه گدایان حضور دارند  شبنم قربانی با باران کوثری دوستی بیشتری دارد. این دوستی به مدتها قبل از پروژه ملکه گدایان باز می گردد و رابطه آنها بسیار نزدیک است. 
از دیگر کارهای شبنم قربانی بازی در فیلم فیلم کویر امروز ساخته « حامی رمضان » به تهیه کنندگی یک شرکت فیلم سازی فلاندی ساخته شده است ، شبنم قربانی و شهاب حسینی بازیگران اصلی این فیلم هستند. 

 

 

این فیلم داستان یک خانواده که برای گرفتن اقامت به کشور فنلاند پناهده شده اند را روایت می کند ، گفته می شود داستان فیلم از تجربیات واقعی حامی رمضان نشئات می‌گیرد .

 

شبنم قربانی و باران کوثری
زندگی خصوصی شبنم قربانی


آنطور که اخبار مربوط به خانم قربانی نشان می دهد او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است، خانم قربانی هیچ وقت درباره زندگی خصوصی اش صحبتی نکرده و اطلاعاتی در دست نیست. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.