2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل آرمان درویش بازیگر نقش البرز در سریال ملکه گدایان

بیوگرافی کامل آرمان درویش بازیگر نقش البرز در سریال ملکه گدایان

آرمان درویش بازیگر جوانی است که با کمک شهاب حسینی وارد سینمای ایران شد و بسیار خوش درخشید. او بازیگر نقش البرز در سریال ملکه گدایان است. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -آرمان درویش  بازیگر و کارگردان جوانی است که سال 1366 به دنیا امده است. 


آرمان درویش متولد 29 مرداد ماه است و از طریق شهاب حسینی وارد دنیای بازیگری شده است و خوش درخشید. 

وی فارغ‌التحصیل رشته‌ کارگردانی از دانشگاه سوره است . او در سال 1394 با بازی در فیلم «چهارشنبه» اولین تجربه تصویر خود را رقم زد. در ابتدا فرد دیگری قرار بود در این فیلم به ایفای نقش بپردازد ولی به دلایلی کنارگیری کرد، در حالی که تنها دو روز به آغاز فیلمبرداری مانده بود، شهاب حسینی با وجود شناختی که از آرمان درویش داشت به کارگردان پیشنهادش کرد و آرمان درویش توانست نقش را از آن خود کند.

آرمان درویش و شهاب حسینی

نقش شهاب حسینی در زندگی آرمان درویش

 

سلام سینما نوشت:  وی در این فیلم، نقش اصلی و برادر شهاب حسینی را بازی می‌کرد، شهاب حسینی نقش مکمل بود و این دو برادر، چالش‌های یک خانواده که پدرشان را از دست داده‌اند به تصویر می‌کشند. از دیگر بازیگران مطرحی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان نسیم ادبی و هستی مهدوی را نام برد. 

یکی دیگر از کارهای مطرح او، فیلم «کمدی انسانی» است که در این فیلم نیز نقش اصلی بود. این فیلم بر پایه‌ی قصه و بازی بازیگران است و کمتر دیالوگ دارد. آرمان درویش می‌گوید: "«کمدی انسانی» بازگشت سینمای ایران به قصه‌گویی است، نه شرح یک رخ داد و یا یک سوژه نیست که برای طولانی‌تر شدن کشش بدهند و خسته کننده باشد. 

 

 

این فیلم چندین قصه را مطرح می‌کند که همه در نهایت به یک مضمون مشترک می‌رسند." وی برای دو سکانس در این فیلم، 6 ماه تمرین بوکس کرد تا زمانی که توی رینگ می‌رود، مخاطب حس کند که او واقعا یک بوکسور است. او برای بازی در فیلم «کمدی انسانی» ساخته‌‌ی محمدهادی کریمی برنده‌ جایزه‌ بهترین بازیگر مرد از جشنواره‌ی تامیل نروژ شد. 

با اکران فیلم سینمایی «پسر کشی» به کارگردانی و نویسندگی محمدهادی کریمی، آرمان درویش پستی با عکس مادرش در اینستاگرام پست کرد و نوشت: "دوازدهمین تجربه سینمای‌ام فیلم «پسر کشی» لذتی دو چندانی نسبت به مابقی تجارب دیگر برایم همراه داشت. هیچ وقت تصور اینکه در یک فیلم با مادرم همکار شوم را نداشتم تا اینکه این مهم در فیلم پسر کشی رقم خورد. نام فیلم پسر کشی است اما هر روز قبل از آنکه آماده رفتن شویم نه تنها برای پسرش که برای تمام عوامل فیلم که حکم پسرانش را داشتند غذا آماده می‌کرد. 

 

آرمان درویش بازیگر نقش البرز در سریال ملکه گدایان

اولین بار که صدا ، دوربین ، حرکت را شنید به چشمانم نگاه کرد، نگاهی کوتاه اما به بلندای تمامی سالیانی که برایم مادری کرده. عاجز ز هر گفته‌ای تنها برایش دعا کردم. لرزش دستانم انقدر شدت گرفت که صحنه را ترک کردم، چند دقیقه بعد صدای دست زدن پسرهایش به گوشم رسید. نگاهش کردم، چهره‌اش شاد بود مثل کودکی که اولین بار لذت راندن دوچرخه را تجربه کرده. فردا اولین تجربه مادرم و دوازدهمین تجربه من به نمایش در می‌آید، امیدوارم لذتی که ما هنگام ساخت بردیم شما هنگام تماشا ببرید."

 در این فیلم بازیگران مطرحی مانند ژاله صامتی، بهاره کیان‌افشار، نسیم ادبی، گلوریا هاردی و لیلا اوتادی به ایفای نقش پرداختند. 

 

زندگی خصوصی آرمان درویش

آرمان درویش مجرد است و ازدواج نکرده، او یک ورزشکار حرفه‌ای است و هر روز چند ساعت ورزش میکند و بدن بسیار ورزیده‌ای دارد. آرمان درویش به زبان انگلیسی تسلط دارد و به طور مرتب و مانند یک شغل هر روز کتاب می خواند. او در یک خانواده آرام زندگی کرده و ارتباط بسیار نزدیکی با خانواده مخصوصا مادرش دارد. 

 

آرمان درویش و شهاب حسینی

او در فیلم «پشت دیوار سکوت» به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی و نویسندگی مشترک مسعود جعفری‌جوزانی و سحر جعفری‌جوزانی به ایفای نقش پرداخت و در رابطه با حضور در این فیلم گفته است، به محض دیدار با مسعود جعفری جوزانی، بدون توجه به فیلمنامه پذیرفت تا در این فیلم بازی کند و همکاری مشترکشان یکی از بهترین تجاربش در این عرصه بود، زیرا که هم صحبتی با این کارگردان برایش لذت بخش بوده است. آرمان درویش در سال 1396 در فیلم «مقیمان ناکجا» به کارگردانی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی شهاب حسینی حضور پیدا کرد و نقش اصلی را ایفا کرد که این دومین کارش بود که برای شهاب حسینی بازی می‌کرد. وی دوست دارد که بیشتر به فیلمسازی بپردازد و می‌گوید از همان ابتدا هم از بازیگری بهره جست تا بتواند به این نقطه برسد تا فیلم خود را کارگردانی کند و از این به بعد تمرکزش را معطوف کارگردانی می‌کند و تنها گاهی در کارهایی که برایش جالب هستند به ایفای نقش می‌پردازد.
آرمان درویش در سریال خانگی ملکه گدایان نقش البرز را بازی می کند. البرز یکی از شخصیت های اصلی سریال ملکه گدایان است و با استاره‌هایی چون  الهام کردا ، باران کوثری، رویا نونهالی و پانته‌آ بهرام هم‌بازی است. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.