2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
آیا محمد در سریال گاندو شهید میشود ؟

آیا محمد در سریال گاندو شهید میشود ؟

محمد با بازی وحید رهابی شخصیت اصلی سریال گاندو است. حالا این سوال پیش می‌آید آیا محمد در آخر این سریال کشته می‌شود ؟

جامعه پویا -سریال گاندو2 سریالی امنیتی است که در  ایام نوروز 1400 از شبکه 3 پخش شد.

 

 
حواشی سریال گاندو 2 به دلیل نوع نگاهش به موضوع برجام و تحریم های آمریکا و مطرح کردن نام دونفر به عنوان جاسوس در این سریال بسیار زیاد بود  و حتی کار به جایی رسید که محمدجواد ظریف وزر امورخارجه و مسئول تیم مذاکره کننده هسته‌ای این سریال را یک دروغ بزرگ خاطب کرد. هرچند ظریف به موضوع سریال گاندو یک هم واکنش نشان داده و ماجرای مایکل هاشمیان که برگرفته از پرونده جیسون رضاییان بوده است را هم دروغ عنوان کرد . شخصیت‌های سریال گاندو چند مامور امنیتی هستند که به دنبال جاسوس در ایران هستند. انها جیسون رضاییان را یک جاسوس به تصویر کشیدند که برسر پرونده هسته ای ایران با آمریکا مبادله شد. فردی که نقش مامور ارشد امنیتی مبادله کننده در این سریال را بازی می‌کند وحید رهبانی است. او در این سریال نقش محمد را بازی می‌کند. محمد مامور ارشد امنیتی است که درگیر پرونده های زیادی بوده است.

محمد در سریال گاندو

در سریال گاندو 2 محمد درگیر کیس جاسوسی است که می‌خواهد میان شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند و از طریق مایکل هاشمیان شناسایی شده و جاسوسان در ایران حتی خانه او را شناسایی می‌کنند. 
جاسوسان نقشه ترور محمد را دارند و می‌خواهند او را از بین ببرند. به همین خاطرنقشه ترور او را طراحی کرده و تا خانه‌اش پیش می‌روند. 

 


در آخرین قسمت این سریال که قرار است 13 فروردین ماه پخش شود محمد با جاسوسان و تروریستها درگیر می‌شود. هرچند برخی عوامل این سریال د ر صفحات اینستاگرام خود درباره احتمال شهید شدن محمد به عنوان یک مامور امنیتی صحبت کرده اند و این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا محمد شهید می‌شود یا خیر. اما با توجه به اینکه احتمال  داده می‌شود این سریال پرچالش در فصل‌های بعدی هم ساخته شود به نظر می‌رسد قرار نیست محمد شهید شود.

 

اما این احتمال هم  وجود دارد که محمد با بازی وحید رهبانی در ادامه داستان شهید شود. چرا که شهادت محمد می‌تواند پازل نویسنده در نشان دادن زندگی یک مامور امنیتی را کامل کند  و اگر فصلهای دیگر این سریال ادامه داشت.  یک فرد دیگر در فصل بعدی به عنوان شخصیت اصلی وارد سریال شود .

 

دیدگاه‌ها
زهرا 1402/01/24
آخه چرا😭😭😭😭😭 محمدم نباید شهید بشه 😥😥😥😥 بچه اش چی 😥😥😥😥 من محمد رو خیلی دوست دارم 🙃 من محمد و رسول و داوود رو خیلی دوست دارم 😇 البته محمد رو بیشتر 😃
وحید رهبانی 1400/07/19
کاشکی محمد شهید نشود تا کسی توی گوگل میگه به نظر میرسد محمد شهید نشود خوشحال میشوم یا کسی میگه تو گوگل به نظر میرسد که محمد شهید شود ناراحت میشوم من محمد و رسول و داوود رو دوست دارم خیلیییی زیادد
زهرا عامری 1400/07/18
من خیلی محمد را دوست دارم . وقتی که فهمیدم محمد. شهید می‌شوم اشک در چشمانم جاری شد .من دوست دارم در آینده پلیس امنیت شوم .من ۱۰ سالم است
ناشناس 1400/06/21
فیلم غمگین می شه اگه محمد شهید شه ولی حتی اگر هم این موقع ها شهید نشود بعدا که می شود ولی فقط ما غمگین می شویم هیچ موجودی زنده نمی ماند و خدا هم مرگ را برای تمام انسان ها حتمی قرار داده کاریش نمی شه کرد ما که نمی تونیم نزاریم بمیریم این قدرت خداست ماهم نمی تونیم جلوشو بگیریم
ناشناس 1400/06/21
بالاخره باید فیلم گاندو۳ را بسازند حتی اگر محمد شهید شده باشد(گاندو را می شود ادامه داد چه با محمد چه بی محمد ولی بدون محمد خیلی جذابیت خود را از دست خواهد داد)
ناشناس 1400/06/14
لطفا گاندو را ادامه دهید
ناشناس 1400/06/13
دیگه شهیدشد امروز 13شهریوره
ناشناس 1400/06/06
باورش سخته اگه شهیدبشه من که ازالان غصه ام گرفته
ناشناس 1400/05/15
سلام. درسته هیچ کدوم از ما دوست نداریم که محمد شهید بشه ولی کاریه که میشه و نمیشه کاریش کرد.
ناشناس 1400/05/05
خداکنه محمد شهید نشه یا خدا

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.