2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
محمد در سریال گاندو شهید حسن عشوری است ؟

محمد در سریال گاندو شهید حسن عشوری است ؟

آیا محمد در سریال گاندو همان شهید حسن عشوری است ؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا -محمد قهرمان اصلی سریال گاندو است که در قسمت آخر به شهادت رسید. پس از پایان این سریال گمانه ها در مورد ما به ازای واقعی و حقیقی نقش محمد در سریال گاندو بالا گرفته است. در همین رابطه برخی عقیده دارند که محمد همان شهید حسن عشوری است که به عنوان سرباز گمنام امام زمان عج فعالیت می کرد و سرانجام نیز به شهادت رسید.

همین مساله حالا نام شهید عشوری را به ترند گوگل تبدیل کرده است.

 پس از پخش قسمت سریال گاندو و به شهادت رسیدن محمد در انتهای این سریال، بسیاری به دنبال محمد واقعی سریال گاندو هستند. حالا برخی از کاربران فضای مجازی می گویند حسن عشوری محمد گاندو است. شهید محمد حسن عشوری یکی از شهدای امنیت کشور است که خرداد 96 در درگیری با گروه های تکفیری در چابهار به شهادت رسید.

 

حسن عشوری کیست


یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏آقا محمد سریال گاندو فقط یه بازیگر بود. بیاید از حسن آقا عشوری براتون بگم که خواهرش میگه تا روز شهادتش ما نمیدونستیم کجا کار میکنه، وقتی فهمیدیم که خبر شهادتش اومد.

شهید عشوری سرباز گمنام امام زمان عج بود...!

شهید حسن عشوری از شهدای امنیت کشور است که با جان‌نثاری و مبارزه خود در برابر تکفیری‌هایی که چنگ به قلب اسلام ناب محمدی (ع) زده بودند، بار دیگر ارزش‌های والای انسانی را به تصویر کشید.۲۴ خرداد سال ۱۳۹۶ برای مردم گیلان یادآور روزی است که این شهید والامقام با زبان روزه به دست شقی‌ترین مخالفان اسلام به آرزوی همیشگی خود رسید. پدر شهید عشوری از جانبازان و رزمندگان جنگ تحمیلی است.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.