2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مهرداد مصطفوی بازیگر نقش فرید در سریال حورا

بیوگرافی کامل مهرداد مصطفوی بازیگر نقش فرید در سریال حورا

بیوگرافی کامل فرید در سریال حورا که مهرداد مصطفوی نقش آن را بازی میکند را اینجا بخوانید

جامعه پویا -مهرداد مصطفوی بازیگر تئاتر و سینمای ایران است که از سنین بسیار کم بازیگری را آغاز کرد. 


مهرداد مصطفوی یک دهه شصتی بسیار موفق است. او بازیگری را به صورت آکادمیک هم دنبال کرده است و دارای مدرک کارشناسی ارشد بازیگری است. مهرداد مصطفوی علاوه بر بازیگری کارگردانی تئاتر هم کرده است. 

مهرداد مصطفوی در نقش فرید در سریال حورا


مهرداد مصطفوی فیلم و سریالهای زیادی بازی کرده است اما بیشترین تجربه او در تئاتر است و البته علاقه مندی او نیز در این حوزه است. 

 


زندگی خصوصی مهرداد مصطفوی

 
مهرداد مصطفوی در یک خانواده کم جمعیت متولد شده است. او یکی از بی حاشیه ترین بازیگران ایرانی است و مطالعه بسیار زیادی در حوزه های مختلف دارد. بدن بسیار ورزیده ای دارد و به طور مرتب ورزش می کند تا بدنش همیشه آماده باشد. او به زبان انگلیسی هم تسلط کامل دارد و با اینکه سن کمی دارد اما توانسته شاگردان زیادی را در حوزه تئاتر تربیت کند. 

 


تئاتر های  مهرداد مصطفوی


نمایش‌های «آدم آدم است»، «مرغ دریایی»، «گفتگوی فراریان»، «هدیه جشن سالگرد»، «محفل بی عاری»، «چشم بر هم زدن»، «ابلوموف» و... از جمله نمایش هایی است که مهرداد مصطفوی به عنوان بازیگر روی صحنه رفته است و به عنوان کارگردان نیز تاکنون نمایش‌های «باغ وحش شیشه‌ای»، «خروج اضطراری» و «فیل در تاریکی» را کارگردانی کرده است.

 

فرید در سریال حورا
سریال های مهرداد مصطفوی


 این بازیگر همچنین در سریال «چرخ و فلک» و فیلم های «کلانتری غیرانتفاعی» و « ای وای های» ایفای نقش کرده است.
مهرداد مصطفوی در مینی سریال حورا نیز ایفای نقش کرده است او در این سریال نقش فرید شوهر میترا با بازی زینب عباسی  را ایفا می کند. او مرد بدرفتاری است که همسر باردارش را اذیت می کند و علیرضا با بازی مهروز ناصرشریف در حمایت از میترا مقابل فرید می ایستد. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.