2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مرجان قمری بازیگر نقش محبوبه در سریال حورا

بیوگرافی کامل مرجان قمری بازیگر نقش محبوبه در سریال حورا

بیوگرافی کامل بازیگر نقش محبوبه در سریال حورا را اینجا بخوانید

جامعه پویا -مرجان قمری از بازیگران جسور ایرانی است که نقش های بسیار خاصی را بازی کرده‌است. 
مرجان قمری، متولد سال ۱۳۶۰ در تهران است و در حالی که بازیگران زن تلاش می‌کنند در نقش هایی بازی کنند که آنها را جوانتر از سنشان نشان دهد او در نقش‌هایی بازی کرده که بسیار بزرگتر از سنش بوده است. 

 

مرجان قمری بازیگر نقش محبوبه در سریال حورا
وی در فیلم و سریال هایی همچون متری شیش‌و‌نیم، در حاشیه ۲، سایه بان و سیاوش به ایفای نقش پرداخته است.
او علاوه بر بازیگری کارگردانی هم کرده است. مرجان قمری فعالیتش را با بازی در نمایش آهوی از دست رفته در سال ۱۳۸۳ آغاز کرد و در واقع از سال ۸۳ فعالیت جدی خود را در عرصه هنر و بازیگری شروع کرده است.  وی یکی از بازیگران با سابقه و با تجربه تئاتری می باشد که بعد از ایفای نقش و بازی در چندین نمایش وارد آثار سینمایی و سریال های تلویزیونی شده است.

 


او در آثاری همچون سریال تلویزیونی در حاشیه ۲ مهران مدیری، سریال تلویزیونی سایه بان و سریال تلویزیونی دروازه ساعات ایفای نقش کرده است.
قمری در مقام کارگردان؛ چند نمایش را نیز کارگردانی کرده است. 
مرجان قمری یک ویژگی بزرگ دارد او در فیلم های بسیار خاص مانند متری شش و نیم بازی های کوتاه اما بسیار موثری داشته که در چند سکانس چنان خود را به بیننده و کارگردان اثبات می کند که گویی هرگز کسی لایق تر از او برای این نقش نبوده است. بازی نرم و خاص مرجان قمری ، صورت بسیار لطیف و بدن بسیار منعطفش او را به یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران تبدیل کرده است. 

مرجان قمری در سریال هم گناه


مرجان قمری در سریال سیاوش هم نقش مادری را بازی می کند که دخترش به نام مرجان براثر سرطان کبد جانش را از دست می دهد. نقش او بسیار کوتاه است اما نبودش سریال را ناتمام می کند. 
از دیگر نقش های مرجان قمری می توان به نقش او در سریال حورا اشاره کرد. او در این سریال نقش محبوبه را بازی می کند. زنی که شوهرش در نوزادی فرزندش را فروخته و او از این موضوع خبر ندارد و فکر می کند فرزندش مرده است اما حالا علیرضا با بازی مهروز ناصر شریف وارث کارگاهی شده است که پدرش برای او به ارث گذاشته و علیرضا نمی داند مادر واقعی او محبوبه است و تصور می کند مادر واقعی اش حورا با بازی فاطمه گودرزی است. چالش های محبوبه و حورا و علیرضا در این مینی سریال بسیار دیدنی است. 

 


فیلم و سریال


سایه بان (سریال تلویزیونی) (۱۳۹۶)
متری شیش‌ و‌ نیم (۱۳۹۶)
در حاشیه ۲ (سریال تلویزیونی) (۱۳۹۴)
دروازه ساعات (سریال تلویزیونی) (۱۳۸۸)
فیلم با من حرف بزن
سیاوش 
حورا

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.