2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مهروز ناصرشریف بازیگر نقش علیرضا در سریال حورا

بیوگرافی کامل مهروز ناصرشریف بازیگر نقش علیرضا در سریال حورا

مهروز ناصرشریف در نقش علیرضا در سریال حورا بازی می کند بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا - مهروز ناصر شریف بازیگر جوان ایرانی که  بازیگری را از دوران نوجوانی شروع کرده و چندسالی است در سریال های مختلف حضور موفقی داشته است.

مهروزناصر شریف متولد سال 63  در لنگرود گیلان به دنیا آمده است. 
مهروز ناصر شریف بازیگری را در از دوران دبیرستان شروع کرده است. او در دبیرستان طراحی خوانده و در دانشگاه نیز در رشته بازیگری تحصیل کرده است. 

مهروز ناصرشریف بیوگرافی


مهروز ناصرشریف پیش از آنکه بازیگر شود پشت صحنه فعال بود و به عنوان دستیار کارگردان در چند پروژه فعالیت کرد. او هم زمان در تئاتر هم بازیگری می کرد و حضور موفقش در سریالها ناشی از تجربه هایی بود که پیش از بازی اندوخته بود. مهروز ناصر شریف در سریال راه طولانی در نقش نیما تک پسر خانواده امیری ایفای نقش کرده بود که نقشی بسیار مهم و کلیدی اولین تجربه بازیگری او در یک سریال بود.
مهروز ناصر شریف درباره تجربه کاری اش به عنوان بازیگر می گوید: در سال ۸۴ به عنوان مجری بازیگر در قسمت «کبوتر دات کام» برنامه نیمرخ در ۶۵ قسمت حضور داشتم.بازیگری را از تئاتر شروع کردم.

 

مهروز ناصر شریف در کنار حسام محمودی و حسن پورشیرازی

 

سال ۸۷ کار تئاتر کودک می‌کردم و بعد از آن وارد مجموعه تئاتر شهر شدم و با هما روستا همکاری‌هایی داشتم.
آخرین کاری که برای جشنواره فجر انجام دادم، نمایش باغ آلبالو به کارگردانی حسن معجونی بود.

مهروز ناصرشریف در سریال باخانمان


البته از سال ۷۸ تا ۸۶ تئاتر بازی می‌كردم. در سال ۸۴ هم در سریالی به نام «نیمرخ» بازی كردم. فكر می‌كردم آن كار برای من پله ترقی محسوب می‌شود
اما هیچ‌وقت نفهمیدم چرا یكدفعه متوقف شدم. سرانجام بعد از ۶ سال بازی نقش نیما به من سپرده شد.

 


زندگی خصوصی مهروز ناصر شریف

مهروز مجرد است و هنوز ازدواج نکرده، تمرکز مهروز ناصرشریف روی کار است و هر چیزی که منجر به پیشرفت او در کار شود را انجام می دهد. آنچه مهروز ناصر شریف را خوشحال می کند ایفای درست نقش است. او در مصاحبه ای گفته است: من هیچ وقت حریص شهرت نبودم و همیشه دوست داشتم کارم را درست انجام دهم. 

 

مهروز ناصرشریف و علی نصیری

شاید همین طرز تفکر مهروز ناصر شریف بود که باعث رشد و پیشرفت او شد. 
او از اتفاقی هولناک در دوران نوجوانی اش می گوید و اینطور تعریف می کند: پدر من در نوجوانی من ورشکسته شد و ما تحت‌ فشارهای اقتصادی قرار گرفتیم اما هم من و هم پدر من توقع زیادی از هم نداشتیم.

 

مهروز ناصرشریف در سریال حورا
پدر من حتی شهریه هنرستان من را هم نمی‌داد و به همین خاطر محبور شدم که روی پای خودم بایستم. او در سریال قاب خاطره در کنار استاد نصیریان و شهره سلطانی و ….ایفای نقش کرده است.
همچنین در آثاری چون فرصتی دوباره و جبران و هیئت مدیره ، باخانمان و … نقش داشته است.

 

 مهروز ناصرشریف در سریال  حورا


مهروز ناصرشریف در سریال حورا نقش علیرضا را بازی می کند او فرزند حورا با بازی فاطمه گودرزی است که به تازگی پدرش را از دست داده است. علیرضا نمی داند فرزند واقعی خانواده نیست و ....
مهروز ناصرشریف یکی از از بازیگرانی است که هم در نقش های جدی و هم در نقش های طنز توانسته حضور موفقی داشته باشد. حضور او در سریال طنز با خانمان یکی از حضورهای موفق او در نقش طنز بود. او در سریال با خانمان نقش آرش خواستگار گوهر را بازی می کرد. 


 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.