2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
عکس دیده نشده ای از دارا حیایی و فاطیما بهارمست در از سرنوشت 4

عکس دیده نشده ای از دارا حیایی و فاطیما بهارمست در از سرنوشت 4

عکس دیده نشده ای از گریم جدید فاطیما بهارمست و دارا حیایی در سریال از سرنوشت 4 را اینجا ببینید

جامعه پویا -جدیدترین عکس منتشر شده از فاطیما بهارمست و دارا حیایی در سریال از سرنوشت 4 نشان از گریم بسیار متفاوت دارا حیایی نسبت به گذشته دارد. 

دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت در فصل چهارم این سریال یک جوان جا افتاده است که حوادثی زندگی او را دگرگون کرده است. 

دارا حیایی پسر امین حیایی است که به رغم بازی در فیلم شعله در کنار پدرش چندان دیده نشد اما سریال از سرنوشت او را به شهرت زیادی رساند. 

دارا حیایی در سریال از سرنوشت نقش هاشم جوانی را بازی می کند که دوران کودکی سختی داشته و بدون پدر و مادر در یک پرورشگاه بزرگ شده است. 

هاشم در دوران جوانی دست به کارهای خلاف می زند و همین کارهایش باعث قتل برادرزنش می شود. نغمه وقتی متوجه می شود هاشم فقط پولشویی نکرده بلکه باعث قتل برادرش اسماعیل هم بوده است. به همین دلیل تصمیم می گیرد از هاشم جدا شود. 

حالا و در فصل چهارم این سریال داستانهای هاشم ادامه دارد. فاطیما بهارمست بازیگر نقش نغمه عکسی از خودش و دارا حیایی منتشر کرده که تیپ و گریم متفاوت دارا حیایی را نشان می دهد.این عکس را اینجا ببینید 

سریال از سرنوشت 4

 

دیدگاه‌ها
آتنا 1401/06/21
وای خدا کاش برای فصل 5 باشه
ناشناس 1400/05/13
عالی هستین
فرزانه 1400/03/28
عالییییییییی لطفا زود پخش کنید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.