2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت

آیا سهراب و آرزو در سریال از سرنوشت 4 ازدواج می کند

عکس منتشر شده از سوی کیسان دیباج خبر از اتفاقات عاشقانه برای سهراب و آرزو در فصل چهارم سریال از سرنوشت دارد. اینجا را ببینید

جامعه پویا -سریال از سرنوشت سریالی با کششش فراوان برای نسل جوان است که در سه فصل تا کنون پخش شده و فصل چهارم آن در حا ضبط است. 
داستان سریال از سرنوشت ماجرای زندگی دو کودک است که به دلایل متفاوت پدر و مادر خود را از دست داده و در پرورشگاه بزرگ شده اند. آنها رابطه عاطفی بسیار محکمی با هم برقرار کرده و حتی در بزرگسالی نیز همدیگر را رها نکرده و مانند دو برادر در کنار هم هستند. 

 


بزرگسالی هاشم یکی از شخصیت های اصلی فیلم را دارا حیایی بازی می کند. دیگر شخصیت این فیلم سهراب است که نقش بزرگسالی او را

کیسان دیباج بازی می کند. 
این دو بازیگر که می توان گفت با سریال از سرنوشت درخشیدند هر دو بسیار جوان هستند و رابطه دوستانه ای خارج از سریال نیز دارند. 

ازدواج آرزو و سهراب در سریال از سرنوشت 4


در فصل سوم این سریال دیدیم که هاشم با نغمه ( فاطیما بهارمست) ازدواج کرد اما به دلیل پولشویی و قاچاق دلار که منجربه مرگ اسماعیل (علیرضا آرا) برادر نغمه شد رابطه نغمه و هاشم بهم خورد و نغمه تصمیم گرفت از هاشم جدا شود هرچند سهراب سعی کرد این رابطه را ترمیم کند و در سکانس پایانی سریال نغمه را می بینیم که به دیدار هاشم رفته است اما هنوز معلوم نیست رابطه این دو ترمیم خواهد شد یا نه. 

 


اما رابطه نغمه و هاشم تنها رابطه عاشقانه این سریال نبود ، یک عشق اتشین میان سهراب و دختری که از کودکی عاشقش بوده یعنی آرزو وجود دارد ، آرزو با بازی مونا کرمی دختری لوس و سرکش است که با سهراب رفتار تحقیر آمیز کرده و با فرد دیگری ازدواج می کند و از ایران می رود اما بعد از چند سال زندگی او با بن بست روبه رو شده و دوباره به ایران برمی گردد. آرزو حالا به دنبال سهراب است و می خواهد با سهراب ازدواج کند اما پدر آرزو مخالف این ازدواج است و زمانی رضایت می دهد که متوجه می شود سهراب پدری ثروتمند دارد. 

 


کشمکش عاشقانه سهراب و آرزو به اینجا ختم نمی شود همچنان پدر آرزو سنگ اندازی می کند. در قسمت آخر فصل سوم سکانس خواستگاری سهراب از آرزو دوباره پخش شد اما همچنان نیمه کاره ماند. 
حالا کیسان دیباج که در حال کار در پروژه از سرنوشت است عکسی منتشر کرده که حلقه ازدواج را در دست چپش نشان می دهد و خبر از محکم شدن عشق سهراب و آرزو می دهد. باید دید آیا سهراب بالاخره بعد از سالها عاشقی به آروز می رسد؟ 
البته دارا حیایی نیز فیلمی از کیسان دیباج با همان لحظه منتشر کرده است که اینجا می بینید. 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/10/11
الان ۱۱ دی ماه شد و هیچ خبری از ، از سرنوشت ۴ نیست کارگردان سریال گفت اوایل دی ماه پخش میشه خدا کنه زود تر پخش بشه
از سرنوشت 1400/09/22
دارا انقد حرف میزنه که دیگه هیچ کس بهش محل نمیزاره 😂😂😂
ناشناس 1400/08/22
عالییییی بهترین فیلیمی که تو عمرم دیدم خداکنه زودتر فیلمشو بزارنننننن
Nk 1400/07/10
عالی... بهترین سریالی که تو عمرمم دیدم 💝
نیما 1400/05/30
خیلی قشنگه بهترین سریال دنیا مخصوصا با بازی دارا حیایی
ناشناس 1400/04/25
سلام خواهش می کنم سکان آرزو و سهراب رو زیاد بگذارید متشکرم
مليكا برمشورى ١٢ساله از شيراز 1400/04/19
عالى من عاشق سريال از سرنوشت هستم و ميخواهم يه خبر خوبى بدهم درسته كع آرزو و سهراب ازدواج ميكنند ولى صاحب يك فرزند دختر ميشوند خودم وقتى اين خبر را شنديدم واقعا خوشحالم شدم و بى صبرانه منتظر از سرنوشت ٤ هستم من عاشق بازى آقاى حيايى و ديباج هستند و همين طور عاشق بازى خانم مونا كرمى عاشقتونم تا خبر هاى بعدى فعلا خداحافظ♥️
ارزو 1400/04/02
بهترین فیلمی بود که تا حالا دیدم امید وارم هرچه زود تر فصل چهارم پخش بشه
Hanieh 1400/03/31
هردوشو عالی بازی میکنن..
فاطمه 1400/03/13
امیدوارم ک توی ازسرنوشت چهار آروز وسهراب باهم ازدواج کنند چون من خیلی دوسشون دارم عاشق شونم 😍😘

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.