2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
عکسی  از ازدواج کیسان دیباج در سریال از سرنوشت

عکسی از ازدواج کیسان دیباج در سریال از سرنوشت

فیلم برداری سریال از سرنوشت همچنان پیش می رود و عکس‌های منتشر شده اتفاقات خاص در زندگی سهراب و آرزو را نشان می‌دهد

جامعه پویا سریال از سرنوشت 4 درحالی روزهای فیلم برداری را پشت سر می گذارد که عکس‌های منتشر شده از این سریال خبر از رازهای پنهانی می‌دهد که یک به یک آشکار می‌شود. 

 


سهرا (کیسان دیباج) با آرزو (مونا کرمی) قطعا ازدواج خواهد کرد این را عکسی که از پشت صحنه این سریال منتشر شده نشان می‌دهد و مشخص شده احتمالا بیشتر داستان این سریال مربوط به زندگی شخصی سهراب و تلاطمی است که احتمالا در زندگی او ایجاد می‌شود. 

 

سهراب در مراسم عروسی
پدر آرزو مردی است که بسیار به ثروت اهمیت می‌دهد و بارها سهراب را به خاطر اینکه در پرورشگاه بزرگ شده مورد تحقیر و توهین قرار داده است اما سماجت سهراب و آرزو در رسیدن بهم بالاخره کارساز می‌شود و این دو ازدواج می‌کنند. اما آیا زندگی برای آنها خوب پیش خواهد رفت و زوجی می‌شوند که زندگی آرامی دارند؟

 


با توجه به گذشته این دو بعید است آنها زندگی آرامی را تجربه کنند و حضور هاشم ( دارا حیایی) که بخش جدا نشدنی زندگی سهراب است . زندانی و آزاد شدن هاشم بخشی از مشکلات احتمالی سهراب با همسرش آرزو خواهد بود. هاشم و سهراب در کودکی با هم قرار گذاشته بودند در یک روز ازدواج کنند اما سرنوشت چیز دیگری برای آنها رقم زد و با توجه به اینکه آرزو در فصل قبل سهراب را ترک کرده بود و هاشم هم در شرایط ازدواج با نغمه قرار داشت بنابراین به اصرار سهراب ، هاشم و نغمه( فاطیما بهارمست ) با هم ازدواج کردند هرچند این عروسی به دلیل پولشویی و اخلال در نظام ارزی کشور که هاشم انجام داده بود نیمه تمام ماند و هاشم بازداشت شد. 

عروسی سهراب و آرزو در سریال از سرنوشت


عکس منتشر شده از سهراب و آرزو نشان می‌دهد حداقل برای مدتی آشتی بین سهراب و هاشم برقرار نیست و این دو موفق نمی‌شوند سر قولی که داده بودند بمانند و سرنوشت چیز دیگری را برای آنها رقم زده است . اما سهراب بعد از سالها فراق و جدایی به وصال می‌رسد و با آرزو ازدواج می‌کند. 

 

دیدگاه‌ها
... 1400/04/06
خداکنه توفصل۴‌شخصیت آرزوفرق بکنه وبتونه سهراب روخوشبخت کنه واشتباهات روجبران کنه،من از شخصیت آرزومتنفرم
ناشناس 1400/03/09
من خیلی فیلم ازسرنوشت را دوست دارم من خیلی ناراحت شدم که تمام شده بعد که دیدم که نوشته بود ادامه دارد من این فیلم را خیلی خیلی خیلی دوست دارم ممنون ازهر کی پخش کرده
Fatemeh 1400/03/07
من از فیلم از سرنوشت خیلی رضایت دارم مخصوصا از هاشم ،سهراب،نغمه،آرزو ،مینو،مینا،آقای خندان، منصور افشار اینها بازیگران عالییی هستن که من توی عمرم دیده بودم من عاشق این فیلم هستم لطفا باز این فیلم را منتشر بدید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.