2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال بچه مهندس یا از سرنوشت ؛ کدامیک بیشترین  رای برنامه سریالیست را  می آورد

سریال بچه مهندس یا از سرنوشت ؛ کدامیک بیشترین رای برنامه سریالیست را می آورد

دو سریال پرطرفدار تلویزیون برای اول شدن در برنامه سریالیست مسابقه می دهند. بچه مهندس یا از سرنوشت کدامیک بیشترین طرفدار را دارد ؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا -رقابت بین دو سریال پرطرفدار شبکه دو در برنامه سریالیست آغاز شده است و دو سریال پرطرفدار بچه مهندس و از سرنوشت در رقابتی تنگاتنگ در برنامه سریالیست جلو می روند. 

 


سریال بچه مهندس درباره کودکی پرورشگاهی است که به یک نخبه امنیتی تبدیل می شود و قصدذ مهاجرت به آمریکا را دارد که در لحجظات آخر پشیمان می شود. جواد جوادی شخصیت اصلی این سریال با دختری به نام مرضیه توفیقی ازدواج می کند و زندگی اش رنگ دیگری می گیرد. در حالیکه بچه مهندس 4 در حال فیلم برداری است و قرار است از شبکه 2 در ایام ماه مبارک رمضان پخش شود در رقابتی تنگاتنگ با یکی دیگر از سریالهای تلویزیون قرار دارد. سریال از سرنوشت نیز تمی مبارز دارد. این سریال نیز درباره دو کودک پرورشگاهی است که هاشم و سهراب شخصیت های اصلی آن هستند و دارا حیایی نقش هاشم و کیسان دیباج نقش سهراب را در این سریال بازی می کنند و در زمان پخش یکی از پرطرفدارترین سریالهای  تلویزیون شد. این سریال نیز هوادار بسیار زیادی دارد و توانست رکورد مخاطب در شبکه 2 را بشکند.

 

سریال از سرنوشت نیز تا کنون در سه فصل پخش شده و فصل چهارم آن در حال فیلم برداری است. سهراب و هاشم دو کودک پرورشگاهی هستند که بعد از ترخیص از خوابگاه زندگیشان با تنش های زیادی روبه رو می شود و در نهایت هاشم به خاطر پولشویی و قاچاق دلار زندانی می شود. 

 


علاوه بر جذابیت خاصی که داستان این سریال داشت دارا حیایی و کیسان دیباج هم طرفداران بسیارزیادی داشتند و عده ای نیز به خاطر این دو سریال را دنبال می کردند. همانطور که در سریال بچه مهندس نیز حضور روزبه حصاری باعث جذابیت زیاد این سریال شده بود. روزبه حصاری در بچه مهندس نقش جواد جوادی را داشت که بعد از فصل سوم با تهیه کننده به مشکل برخورد و ازن تیم جدا شد و حالا محمدرضا رهبری نقش او را بازی می کند. 
طرفداران سریال از سرنوشت برای رای دادن به این سریال می توانند کد 33 را به شماره 300004042 ارسال کنند. فعلا بچه مهندس در میان سریالهایی که تا کنون با آن رقابت داشته با بیش از 70 درصد آرا به مرحله بعد راه پیدا کرده است.  

 

دیدگاه‌ها
یاسین 1402/10/30
لطفا. فصل ۵. بچه مهندس را در. رمضان امسال. ۱۴۰۳ پخش کنید
ناشناس 1401/06/10
سریال زیبا افرا واز سرنوشت هر دوعالیه متچکر از شبکه تماشا بابت پخششون عالیه .ً.
ناشناس 1401/06/10
واقعا بهترین است
د 1401/04/16
اون عزیزی که میگه هزار تای از سرنوشت نمی ارزه به بچه مهندس باید اول بهشون بگم که لطفا بگو نظر من اینه چون وقتی اینو نمی‌گید بی احترامی میشه به بچه مهندس و همچنین اگر سریالیست رو دیده باشید مشخصه که بچه مهندس چهارم شد و از سر نوشت آخر شد
ناشناس 1401/03/24
عالی بود
نغمه 1400/10/03
ازسرنوشت عشق است و تمامی بازیگران از جمله دارا کاش میدید این پیام رو من خیلی دوستش دارم
محمد امین 1400/09/24
از سرنوشت عالیه
فقط سریال بچہ مہندس 1400/08/27
😊😚
آیسان 1400/07/09
فقط و فقط از سرنوشت عشقه‌
فاطمه 1400/04/26
فقط از سرنوشت

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.