2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
جزئیات جدید از ساخت فصل پنجم سریال بچه مهندس

جزئیات جدید از ساخت فصل پنجم سریال بچه مهندس

جزئیات جدید از ساخت فصل پنجم سریال بچه مهندس را اینجا بخوانید

جامعه پویا -فصل پنجم سریال بچه مهندس درحالی قرار است ساخته شود که پیش از این گفته شده بود این سریال در فصل چهارم پایان یافته است. 
علی غفاری که این روزها سریالِ نوروزی «خداداد» را برای شبکه دو آماده می‌کند، درباره ساخته شدنِ سری پنجم «بچه مهندس» گفت: تصمیم سازمان صدا و سیما برای تولید فصل پنجمِ «بچه مهندس» جدّی است.

 

بیشتر بخوانید : ناگفته های از علت تغییر کارگردان و حذف روزبه حصاری از بچه مهندس

با من هم صحبت‌هایی شده که با فراهم شدن شرایط لازم برای ساخت این طرح، بتوانیم ادامه این سریال را برای ماه رمضان سال 1402 بسازیم.فصل پنجم «بچه مهندس» ساخته می‌شود

پیش تر هم مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو با رد شایعاتی درباه متوقف شدن ساخت سری جدید "بچه مهندس" گفته بود: طرح سریال در سازمان صداوسیما به تصویب رسیده است اما با توجه به آسیب‌شناسی سریال در فصل چهارم احساس کردیم نیاز است نگارش سریال زیرنظر آقای علی غفاری کارگردان سه فصل اول انجام شود. 

 


حسن وارسته نویسنده سریال بچه مهندس پیش از این گفته بود سریال بچه مهندس برای سه فصل طرح ریزی شده بود اما با اصرار مدیران فصل چهارم آن نیز ساخته شدو. فصل چهارم بچه مهندس البته با حواشی مواجه بود و جدا شدن روزبه حصاری و انتخاب محمدرضا رهبری به جای او در نقش جواد جوادی یکی از دلایل افت شدید سریال بچه مهندس در فصل چهارم شد. 

 


با این حال و هرچند حسن وارسته گفته بود دیگر بچه مهندس ادامه پیدا نمی کند اما حالا اخباری از ساخت فصل پنجم نیز منتشر شده است. 
فرهاد قائمی ، شیوا خسرومهر ، مهشید جوادی و محمدرضا رهبری از جمله بازیگران این سریال هستند. 
 

 

دیدگاه‌ها
فهیمی 1401/01/28
محمد رضا رهبری بچه مهندس پنج
سعادت 1401/01/23
فصل پنج بچه مهندسو باید محمد رضا رهبری بازی کنه جواد جوادی را
نصیری 1401/01/03
محمد رضا رهبری خیلی خوب🌷🌷🌷🌷🌷🌷
داوری 1400/12/16
فصل پنج با بازی محمد رضا رهبری ثریا قاسمی حفظ ترکیب بچه مهندس ۴
رحیمی 1400/12/15
محمد رضا رهبری و مانی رحمانی خیلی خوبن
آرام مظفری 1400/12/12
محمدرضا رهبری بیشتر شبیه مانی رحمانی❤
سیما مدیری 1400/12/11
منتظر فصل پنج با بازی محمد رضا رهبری فرهاد قائمیان...
ناشناس 1400/12/10
مثلافصل۴ خیلی قوی بود میخوان ادامه بدن صدحیف برا پولی واسه این سریال خرج میشه خستمون کردید میخواید به کجا برسید کارتون شده کپی کاری ازسریالهای غربی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.