2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مریم وحید زاده بازیگر نقش ثریا در سریال سرجوخه

بیوگرافی کامل مریم وحید زاده بازیگر نقش ثریا در سریال سرجوخه

بیوگرافی کامل مریم وحید زاده بازیگر نقش ثریا در سریال سرجوخه را اینجا بخوانید

جامعه پویا -مریم وحیدزاده بازیگر جوانی است که اولین کار بلندش را در سریال سرجوخه و با بازی در نقش ثریا تجربه کرده است. 
مریم وحید زاده بازیگری را با تئاتر آغاز کرده است و یکی از بازیگران تازه‌ کار و جوان محسوب می شود. 
او در اولین حضورش در تلویزیون در نقش ثریا ظاهر شده است . ثریا دختر جوانی از طبقه پایین جامعه است که عاشق جوانی به نام غلامرضا با بازی حمیدرضا محمدی  است که به دلیل فقر پدرش با این ازدواج مخالفت می کند. 

 


سریال سرجوخه از سری سریال های امنیتی جاسوسی است که احمد معظمی آن را ساخته است و پیش از این نیز سریال خانه امن را ساخته بود. 
ثریا دختر جوانی است که در یک آرایشگاه کار می کند و غلامرضا بعد از پایان دوران سربازی‌اش  با ثریا قرار ازدواج دارد اما پدر ثریا به دلیل فقیر بودن غلامرضا از دادن دخترش به او امتناع می کند.
مریم وحید زاده پیش از این در ویدئو کلیپ و تناتر بازی کرده بود. او به خاطر بازی در نقش سریال در سریال سرجوخه به صورت ویژه از احمد معظمی تشکر کرده است. 

ثریا در سریال سرجوخه


زندگی خصوصی مریم وحیدزاده


مریم وحید زاده از زندگی خصوصی‌اش چیزی منتشر نکرده است حتی او درباره اینکه چند سال دارد هم صحبت نکرده است و عکس‌هایی از بازی‌هایش در تئاتر منتشر کرده است. 
البته گفته می شود که مریم وحید زاده یک دهه هفتادی است. 

 

مریم وحید زاده در نقش سریال در سریال سرجوخه
ثریا در سریال سرجوخه


سریال سرجوخه سریالی با تم امنیتی است و مریم وحید زاده در این سریال نقش ثریا را بازی می کند ثریا دختری فقیر است که برای رسیدن به عشقش تلاش می کند اما فقر او و غلامرضا را جدا می کند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.