2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال سرجوخه ، بازیگران و خلاصه داستان

ساعت پخش و تکرار سریال سرجوخه ، بازیگران و خلاصه داستان

سریال امنیتی سرجوخه از سه شنبه روی آنتن شبکه 3 می رود جزئیات را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -سریال سرجوخه سریالی در ژانر امنیتی و عاشقانه است که با بهره گیری از پرونده های امنیتی که در این سالها رسیدگی شده ساخته شده است. 
سریال سرجوخه جایگزین سریال هم سایه‌ها شده و از شبکه 3 پخش می شود. 

 

نیلوفر کوخانی در سریال سرجوخه
خلاصه داستان سریال سرجوخه 


سرجوخه با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رس ابوالفضل صفری، تهیه‌کننده سرجوخه نیز می گوید: موضوع سرجوخه، امنیت اجتماعی است. یعنی آسیب‌های اجتماعی‌ای که مساله امنیتی می‌شوند. الان زمینه‌های تهدید و جنس مسائل امنیتی تغییر کرده است. یک زمانی سرویس‌های معاند جاسوس‌هایی با فرمت‌های مختلف استخدام می‌کردند. الان روی زمینه‌های دیگر دست گذاشته‌اند و مسائل عادی کشور را دارند تبدیل به مسائل امنیتی می‌کنند.

 


بازیگران سریال سرجوخه 

 

سامان صفاری در نقش "کیان"، حمیدرضا محمدی در نقش "غلامرضا"، آرش آصفی در نقش یک افسر ضد جاسوسی، نازنین کیوانی در نقش یک اینفلوئنسر و نیلوفر کوخانی در نقش رزیتا، بازیگرانی هستند که در این سریال بازی می کنند.
همچنین در کنار این ترکیب جوان، «سرجوخه» از بازیگران با سابقه‌ای چون حبیب دهقان نسب در نقش سالار، علی اوسیوند در نقش آقا رضا، قربان نجفی ایفاگر کاراکتر رامین کشمیری، حسن اسدی به عنوان پدر کیان و علیرضا جلالی تبار در نقش طاهری نیز بهره می برد.

بیشتر ببینید :بشنوید: تیتراژ سریال سرجوخه با صدای رضا یزدانی

سامان صفاری در سریال سرجوخه

سریال سرجوخه چند قسمت است


این سریال که پس از «سارق روح»، «ترور خاموش» و «خانه امن»، چهارمین همکاری مشترک صفری و معظمی است، در ۳۰ قسمت آماده شده است . قرار بود این سریال در 65 قسمت ساخته شود اما تصمیم سازندگان عوض شد واین سریال را به یک سریال 30 قسمتی تبدیل کردند. 

 


ساعت پخش و تکرار سریال سرجوخه


سریال "سرجوخه " همچنین بعد از پخش در ساعت 20:45 دقیقه ، در ساعات ۱:۴۵، ۹:۴۵ و ۱۴ روز بعد تکرار می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.