2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
ترفندهای مهم برای انتخاب رژ لب مناسب برای همه خانم ها

ترفندهای مهم برای انتخاب رژ لب مناسب برای همه خانم ها

انتخاب رژ لب یک انتخاب مهم در آرایش صورت خانم هاست. برای اینکه رژ لب مناسب خود را انتخاب کنید اینجا را بخوانید

جامعه پویا -رژ لب از جمله لوازم آرایشی است که بسیار ساده می توان از آن استفاده کرد و می تواند خیلی به زیبایی خانم ها کمک کند. 
یکی از چالش هایی که خانم ها در استفاده از رژ لب دارند رنگ آن است. برای اینکه یک رژ لب مناسب انتخاب کنید حتما باید چند نکته را در نظر داشته باشید. نکاتی که بسیار ریز اما ساده هستند.

 

انتخاب رژ لب
رنگ موها


رنگ مو و ابروها در انتخاب رژ لب بسیار مهم است. اگر رنگ موهایتان روشن است رنگ روژ لبتان هم بهتر است روشن باشد.اگر رژ لب تیره باشد حتما باید رژ لبی باشد که دو درجه از رنگ موهای شما روشن تر باشد. روشنی رژ لب صورت شما را باز می کند.

بیشتر بخوانید: ترفندهای مختلف برای کشیدن خط چشم با توجه به حالت چشم


رژ لب مناسب فصول سال


یکی از مهمترین مسایلی که سلبریتی ها در انتخاب رژ لب در نظر می گیرند استفاده از رژ لبی است که رنگ مناسب فصل باشد. رژ لب رنگ مناسب فصل شما را یک خانم به روز و خوش چهره نشان می دهد که حس خوبی را به دیگران منتقل می کنید. در فصل پاییز رژلب های نارنجی و مسی، در فصل زمستان رژلب های بنفش و شرابی، در فصل بهار کالباسی و گلبهی، در فصل تابستان آلبالویی و صورتی مناسب است.

 

رژ لب دخترانه
رژ لب مناسب رنگ پوست


رنگ پوست و رژ لب ارتباط مستقیمی با هم دارند اگر از رژ لبی استفاده کنید که مناسب رنگ پوست شما نباشد زیبایی تان را کم می کند. اگر رنگ پوست تیره دارید از رژ لبهایی با توناژ رنگ قهوه ای و شرابی و اگر پوست روشن دارید از رژ لبهایی با توناژ رنگ صورتی و پوست پیازی استفاده کنید. رژ لب قرمز برای هر رنگ پوستی مناسب است. اما این رنگ را هم باید با توجه به مراسمی که در آن شرکت می کنید یا موقعیتی که قرار دارید انتخاب کنید. 

بیشتر بخوانید: بهترین آرایش برای لباس طلایی چیست


رژ لب با توجه به مدل لب


اگر لبهای باریکی دارید حتما باید رژ لبی انتخاب کنید که حجم لب شما را بیشتر می کند. اگر لب های باریک دارید بهتر است از رژلب های مات استفاده کنید و با استفاده از آن به لب هایتان حجم دهید ولی اگر لب های بزرگ و برجسته دارید رژلب های براق برایتان مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: فوت و فن آرایش برای پوست تیره و گندمی

 

رژ لب


رژ لب با توجه به نوع آرایش و لباس


اگر در یک مراسم رسمی شرکت کرده و لباس رسمی به تن دارید و آرایش شما هم رسمی است بهتر است از رژ لب مات استفاده کنید. در مراسم های شاد و با تیپ کژوال یا اسپورت رژ لبهای براق و اکلیلی بسیار مناسب است. 
توجه داشته باشید رژ لب تنها وسیله آرایشی است که اگر خسته بودید و یا فرصت آرایش کردن نداشتید با استفاده از آن می توانید در عرض چند ثانیه به صورت خود رنگ بدهید. بنابراین نسبت به انتخاب آن همیشه حساس باشید. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.