2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
فوت و فن آرایش برای پوست تیره و گندمی

فوت و فن آرایش برای پوست تیره و گندمی

آرایش زنان با پوست تیره سبک آرایشی خاصی است که حتما باید نکات مهمی در آن رعایت شود. فوت و فن آرایش برای پوست تیره را اینجا بخوانید

جامعه پویا -زنان با پوست سبزه، زنانی بسیار زیبا و جذاب هستند. این زنان بسیار مورد توجه قرار می گیرند و آرایش هایی که روی صورتشان انجام می‌گیرد هم آرایش‌های خاص و زیبایی است. 
اگر خانمی با پوست تیره هستید اصلا سعی نکنید پوست خود را سفید کنید. پوست شما برای آرایش بسیار خوب است. 
برای اینکه پوست شما بهتر دیده شود از کرم پودری استفاده کنید که دو درجه از پوستتان تیره‌تر باشد. کانسیلر و کرم‌پودر را با هم استفاده کنید. 

 

رژ لب تیره
سایه چشم


قبل از اینکه کرم‌پودر استفاده کنید حتما مرطوب‌کننده به پوست خود بزنید. بعد از اینکه صورت خود را خوب با کرم پودر و کانسیلر پوشاندید، آرایش چشم را شروع کنید. اینکه خط‌چشم را چطور بزنید بستگی به ریزی و درشتی و حالت چشم شما دارد. اما نسبت به سایه چشم حتما باید دقت کنید. برای پوست‌های تیره حتما سایه چشم تیره استفاده کنید. سایه طلایی هم برای زیر چشم بسیار مناسبت است .


رژ لب


خانم‌ها با پوست تیره بهتر است از رژ لبهای روشن یا قرمز جیغ استفاده نکنند. رژ‌های تیره در پوست‌های سبزه بسیار زیبا می‌شود. رژ لب بنفش و زرشکی رنگ‌های دلنشینی برای پوست‌های تیره هستند.

آرایش پوست تیره


ابرو


آرایش ابرو بسیار مهم است. ابروهای خود را طلایی نکنید. رنگ کردن ابرو در پوستهای تیره کاری اشتباه است. رنگ تیره بیشتر روی چهره شما می‌نشیند و شما را زیباتر می کند. به طور کلی افرادی که رنگ تیره دارند موهایشان را هم نباید روشن کنند چون از اصالت چهره آنها کم می شود. 

 

آرایش سبزه روها
رژ گونه


از رژ گونه‌هایی که تم طلایی دارد استفاده کنید. براقی رژ گونه در پوست‌ های تیره بسیار مهم است. البته حتما باید هماهنگی بین رژ لب و گونه داشته باشید. پوست‌های تیره نیاز به رژ گونه‌های پررنگ ندارند. 


ریمل


ریمل را با توجه به حالت چشم خود استفاده کنید. حالت چشم شما ربطی به رنگ پوستتان ندارد. سعی کنید طوری ریمل بزنید که به مژه‌ها حالت بدهد نه اینکه مژه‌های شما را بهم بچسابند.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.