2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بهترین  آرایش برای لباس طلایی چیست

بهترین آرایش برای لباس طلایی چیست

آرایش با لباس طلایی اگر مناسب باشد شما را به یک فرد خاص تبدیل می کند. بهترین نوع آرایش با لباس طلایی را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -لباس طلایی یک انتخاب هوشمندانه برای مجالس شادی مهم است اما اگر با یک آرایش مناسب آن را را تکمیل نکنید زیبایی شما چندان به چشم نمی آید. 
برای اینکه بدانید با لباس طلایی چه آرایشی باید بکنید مهمترین نکته این است که پوست خود را به خوبی بشناسید. 
از مهمترین نکاتی که در آرایش با لباس طلایی وجود دارد این است که سعی نکنید پوست خود را خیلی تیره تر از انچه که هست یا روشن تر از آنچه که هست بکنید. حتما آرایش خود را را متناسب با پوست انتخاب کنید. 

 

آرایش هلویی

بیشتر بخوانید: فوت و فن آرایش برای پوست تیره و گندمی


آرایش را خیلی پررنگ نکنید اگر می خواهید به لباس طلایی خود جلوه بدهید بهترین کار انتخاب رنگ رژ مناسب است. 
برای آرایش صورت با لباس طلایی ابتدا یک کرم مرطوب کننده خوب استفاده کنید. بعد اگر پوست شما دچار تیرگی یا جوش است پرایمر استفاده کنید.

پرایمر پوست شما را یک دست نشان می دهد. در مرحله بعدی حتما از کاسیلر برای مخفی کردن چروک ها و تیرگی دور چشم استفاده کنید  و بعد کرم پودر بزنید. کرم پودر را به صورت یک دست به همه جای صورتتان بزنید. وقتی به صورت کامل کرم پودر همه جای صورت را پوشاند حالا نوبت آرایش چشم است. خط چشم یکی از مهمترین بخش های آرایش صورت است. توجه داشته باشید مدل خط چشمی که می کشید حتما باید مناسب چشمان شما باشد اگر چشمان درشتی دارید خط چشم خیلی پهن استفاده نکنید.

 

آرایش برای لباس طلایی

بیشتر بخوانید: چطور یک زن خوشتیپ و جذاب باشیم

بعد از اینکه خط چشم کشیدید سایه را به صورت درست و زیبا بزنید. 
رنگ سایه ای که انتخاب می کنید بهتر است هلویی طلایی باشد. یا اینکه از سایه هلویی براق استفاده کنید. سپس ریمل بزنید. بهتراست ریمل خیلی پر نزنید و فقط به مژه های خود حالت بدهید. 


سپس رژ گونه بزنید رژ گونه هم اگر هلویی طلایی یا هلویی براق باشد انتخاب بسیار مناسبی است. نحوه زدن رژ گونه بسیار مهم است باید از روی استخوان گونه رژ گونه بزنید اگر نتوانستید تشخیص دهید لبهای خود را درهم فرو بکشید مانند وقتی که کلمه "او" را می گویید. از جایی که گونه جمع می شود و لپ درست می شود رژ گونه بزنید. 

 

آرایش مناسب لباس طلایی

بیشتر بخوانید: بهترین روش آرایش چشم برای خانم های عینکی

در اخر یک رژ بسیار مناسب انتخاب کنید. رژ زرشکی یا آلبالویی یا قرمز یک انتخاب عالی است. اگر با رژ پررنگ مواق نیستید می توانید از یک رژ صورتی براق یا هلویی استفاده کنید اما صورتی و صورتی نارنجی مناسب بهتری است.
توجه داشته باشید آرایش صورت شما خیلی پررنگ نشود، آرایش پررنگ می تواند صورت شما را از زیبایی بی اندازد. اگر حس کردید آرایشتان پررنگ شده مقداری پنکک به صورتتان بزنید اینکار آرایش را کم رنگ کرده و ماندگاری آن را زیاد می کند.
می توانید به صورت خیلی کم رنگ سایه ای قهوه ای در ابروهایتان هم بزنید فقط به حدی که به ابروها کمی رنگ بدهد.البته اینکار را زمانی باید انجام دهید که موهای بلوند یا قهوه ای دارید. اگرموهایتان مشکی است فقط به ابروهایتان کمی حالت بدهد. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.