2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
بیوگرافی کامل کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در سریال نون خ

بیوگرافی کامل کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در سریال نون خ

کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در سریال نون خ است که در فصل سوم نقش پررنگی دارد. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا - کاظم نوربخش بازیگری که هرچند سالهاست بازیگری می کند اما با حضور در سریال نون خ به شهرت رسید یکی از بازیگران خوش اخلاق کشورمان است. 


کاظم نوربخش متولد سال 55 است ، او در فیلم های زیادی هنرنمایی کرده است اما بازی بسیار جذابش در سریال نون خ در نقش سلمان او را بسیار در معرض دید قرار داد. 


کاظم نوربخش فعالیت های هنری را از دوران مدرسه و از حدود سال 70 به صورت جدی آغاز کرد. این هنرمند کشورمان که اصالتا اهل بیجار است و فعالیت در حوزه نمایش را در این شهرستان آغاز کرد و در چندین نمایش و فیلم کوتاه و بلند ایفای نقش کرد.

سلمان در سریال نون خ


سلمان سریال نون خ با وجود داشتن سابقه بازی در نقش های مختلف با بازی در نقش سلمان در سریال نون خ به شهرت بیشتری رسید و با پخش فصل دوم این سریال استعداد بازیگری او بیش از پیش دیده شد و نزد مردم به محبوبیت بیشتری دست یافت.

 

کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در سریال نون خ
کاظم نوربخش تجربه بازی در نقش های کمدی را در کارنامه هنری اش داشت و همین موضوع باعث شد تا از سوی سعید آقاخانی برای بازی در این سریال انتخاب شود و نقش کمدی او حسابی به دل مخاطب نشست.
سلمان در سریال نون خ خواستگار شیرین دختر نورالدین خانزاده است و گاوی به نام جاناتان دارد که علاقه زیادی به آن دارد و با ویژگی های شخصیتی طنزی که دارد توانست در این سریال حسابی دیده شود.

 


زندگی خصوصی کاظم نوربخش


کاظم نوربخش چند سال است که ازدواج کرده و دختری به نام نازنین زهرا دارد. او کرد زبان است و به همین دلیل در نقش سلمان بسیار خوب درخشیده است. 
استایل خاص کاظم نوربخش در سریال نون خ توانسته در بازی نقش سلمان که جوانی است با اعتماد به نفس کاذب بسیار کمک کند. همکارانش می گویند کاظم نوربخش در زندگی شخصی نیز بسیار خوش خنده و خوش مشرب است و صبوری او در هرکاری یکی از نکات مثبت زندگی اوست.   

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.