2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی کامل امیراحمد قزوینی بازیگر نقش حافظ در سریال هم سایه

بیوگرافی کامل امیراحمد قزوینی بازیگر نقش حافظ در سریال هم سایه

بیوگرافی کامل امیراحمد قزوینی بازیگر نقش حافظ در سریال هم سایه را اینجا بخوانید

جامعه پویا -امیراحمد قزوینی بازیگر جوان ایرانی است که در فیلم های متنوع و ماندگاری در سینمای ایرانی بازی کرده و حالا نقش حافظ در

سریال هم سایه را برعهده دارد. 


امیراحمد قزوینی یک دهه شصتی و از دوستان نزدیک نوید محمدزاده است. او دانش اموخته رشته تئاتر است و کارش را هم با تئاتر شروع کرده است. 
امیر احمد قزونی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۱ در فیلم پچ پچه های پشت خط نبرد به کارگردانی اشکان خیل نژاد بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم ماجرای نیمروز، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای امیراحمد قزوینی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون نوید محمدزاده، محمد هادی عطایی، مهدی فریضه و حمید رحیمی را تجربه کرد.از مهم‌ترین آثار امیراحمد قزوینی می‌توان به بازیگری در فیلم ماجرای نیمروز، فیلم پچ پچه های پشت خط نبرد و فیلم جان‌دار اشاره کرد.

 

امیراحمد قزوینی در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم امیراحمد قزوینی در این سال، بازیگری در فیلم ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی امیراحمد قزوینی بازی در فیلم ماجرای نیمروز بوده است. امیراحمد قزوینی سال ۱۳۹۵ فیلم ماجرای نیمروز نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با محمدحسین مهدویان همکاری داشته است. امیراحمد قزوینی توانست با بازی در فیلم ماجرای نیمروز تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر احمد مهران‌فر، مهرداد صدیقیان، جواد عزتی و هادی حجازی‌فر بر تجارب او افزود.

 

امیراحمد قزوینی بازیگر نقش حافظ در سریال هم سایه
زندگی خصوصی امیراحمد قزوینی


امیراحمد قزوینی یک برادر بزرگتر از خودش دارد و تنها چیزی که از زندگی خصوصی اش گفته است داشتن همین برادر است. او ازدواج نکرده و تمرکز زیادی روی کارش دارد. امیراحمد قزوینی به ورزش و مطالعه علاقه زیادی دارد. او زبان انگلیسی را به خوبی بلد است و صحبت می کند. 

امیراحمد قزوینی


امیراحمد قزوینی در سریال هم سایه


امیراحمد قزوینی در سریال هم سایه نقش حافظ را بازی می کند. پزشک جوانی که تعهد زیادی نسبت به کارش دارد و همیشه به فکر کم کردن آلام مردم است. او نامزدی به نام نگار با بازی محیا دهقانی دارد که در طول سریال با او دچار چالش های جدی می شود. 
سریال هم سایه ماجرای زندگی مهاجران افغانستانی در ایران و مشکلاتی است که به آنها روبه رو شده اند. این سریال یک ملودرام عاشقانه است. 

فیلم شناسی امیراحمد قزوینی

پچ پچه ها

ماجرای نیم روز

ماجرای نیم روز 2 ؛رد خون

جاندار

سریال هم سایه ها
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.