2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
جزییات جدید از ساخت فصل چهارم نون خ

جزییات جدید از ساخت فصل چهارم نون خ

جزییات جدید از سریال نون خ فصل چهارم

جامعه پویا -مهدی فرجی؛ تهیه‌کننده سریال «نون خ» از آغاز پیش تولید فصل چهارم این مجموعه طنز خبر داد.


او با انتشار تصویری در کنار سعید آقاخانی در فضای مجازی نوشت: «آغاز پیش تولید سریال «نون خ ۴» به مدد و لطف الهی انشاالله»
چند روزِ قبل، به دنبال انتشار فراخوان جذب بازیگر و هنرور برای فصل چهارم‌ سریال نون‌ خ، تهیه‌کننده سریال تأکید کرد که هنوز به مرحله انتخاب بازیگر نرسیده‌اند و هرگونه فراخوانی را تکذیب کرد.


اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که برخی مذاکره‌ها با بازیگران محوری سریال انجام شده و قرار است در این فصل کنار سعید آقاخانی باشند. از جمله این مذاکرات با «حمیدرضا آذرنگ» بوده که در سری چهارم دوباره با کاراکتر «خلیل» به سریال برگردد.


بازیگران سریال نون خ 


سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سید علی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، کاظم نوربخش، پاشا جمالی، نسرین مرادی و... از بازیگران این سریال تلویزیونی به شمار می‌روند.
سریال نون خ اولین بار 6 سال قبل تولید و پخش شد. این سریال ماجرای مردی به نام نورالدین خانزاده اهل سنندج است که به دلیل مشکلات اقتصادی دچار شکست مالی می شود و اهالی روستا که از دوستانش هستند تهمت هایی به او می زنند. 
این سریال در قالب طنز ساخته شده است و طرفداران زیادی دارد. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.