2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
بیماری اکبر عبدی جدی شد

بیماری اکبر عبدی جدی شد

اکبر عبدی به دلیل بیماری و بستری شدن در بیمارستان نتوانست در ادامه سریال روزهای آبی باشد

جامعه پویا -کارگردان سریال «روزهای آبی» که این شب‌ها از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود، در رابطه با ادامه همکاری اکبر عبدی با این پروژه که یکی از نقش‌ های اصلی آن نیز بود، توضیحاتی را ارائه داد.

 

این کارگردان گفت: اول اینکه برایم افتخار بود که آقای عبدی را در کارمان داشتیم ولی به هر شکل بیماری آقای عبدی در چند مرحله موجب شد که شرایط کار کردن سخت باشد ولی با همکاری خود ایشان و گروه تهیه و تولید و کارگردانی سعی کردیم بیشترین بهره برداری از حضورشان اتفاق بیفتد و ایشان هم تا جایی که امکان داشت برای کار انرژی گذاشتند، ولی در آخرین دوره، با توجه به وخامت بیماری و بستری شدن ایشان در بیمارستان، امکان حضورشان اصلا فراهم نبود.

اکبر عبدی در بیمارستان

حاجی غلامی ادامه داد: بنا بر نظر تهیه کننده و خود من و بعد از مشورت با پزشک ایشان، به این نتیجه رسیدیم که اولویت اول سلامت آقای عبدی است، لذا تصمیم نهایی تغییر قصه‌های پایانی و حذف و جایگزینی سکانس‌هایی از قسمت های باقیمانده شد که مشخصا در نتیجه گیری و کیفیت قسمت های نهایی با توجه به اهمیت نقش آقای عبدی اثرگذار خواهد بود و مخاطب هم این موضوع را درک خواهد کرد؛ این اتفاق و نبودن آقای عبدی در نقش ماشالله خان از قسمت ۱۷ به بعد بیشتر نمود خواهد کرد، ولی فکر می‌کنم سلامتی آقای عبدی برای همه مهم‌تر باشد و ان‌شاالله بهبودی برایشان فراهم شود و مردم دوباره با نقش آفرینی ایشان در کارهای دیگر لذت ببرند.

بیشتر بخوانید : اکبر عبدی راز بزرگش را فاش کرد؛اعتیاد داشتم

 

کارگردان سریال «روزهای آبی» در پایان تاکید کرد: مهم‌ترین موضوع برایم نبودن آقای عبدی در قسمت‌های نهایی است که مخاطب آگاهانه و با ذهنیت اینکه بیماری آقای عبدی و سلامتی ایشان مهم بوده است، قسمت‌ها را دنبال کند.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.