2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل عاطفه چوپانی بازیگر نقش محبوبه در سریال روزهای آبی

بیوگرافی کامل عاطفه چوپانی بازیگر نقش محبوبه در سریال روزهای آبی

عاطفه چوپانی بازیگر نقش محبوبه در سریال روزهای آبی است بیوگرافی او را بخوانید.

جامعه پویا -عاطفه چوپانی بازیگر بسیار جوانی است که بازی را با تئاتر شروع کرد و در اولین حضورش مقابل دوربین سریال روزهای آبی قرار گرفت. 
عاطفه چوپانی یک جوان دهه هفتادی است. او با شرکت در کلاس های بازیگری به عنوان بازیگر تئاتر فعالیت خود را آغاز کرد. چندین تئاتر بازی کرد و بعد از تست بازیگری برای سریال روزهای آبی انتخاب شد. 

 

محبوبه در سریال روزهای آبی
عاطفه چوپانی در صفحه مجازی اش از زندگی خانوادگی اش چیزی ننوشته است اما دلنوشته هایش نشان می دهد او دختری امیدوار به آینده است. عاطفه چوپانی با پژمان جمشیدی دیگر بازیگر سینما نیز رابطه نزدیکی دارد و عکس هایی از خودش و پژمان جمشیدی منتشر کرده است واو را استاد خود دانسته و تولدش را تبریک گفته است. 
عاطفه چوپانی در نمایش های شین ،دو بیگانه ،هیچکس جیمی نمیشه و... نقش آفرینی کرده است. 

 


زندگی خصوصی عاطفه چوپانی 


از زندگی خصوصی این بازیگر جوان چیز زیادی منتشر نشده است. چیزی که از او می دانیم این است که پیانو می نوازد و یک نوازنده حرفه ای است. تئاتر بازی می کند و رشته تحصیلی اش نیز در همین حوزه بوده است. 
او علاقه بسیار زیادی به بازیگری دارد و تمرکز زیادی روی این مساله دارد و همه توانش را برای بازیگری گذاشته است. 

عاطفه چوپانی در سریال روزهای آبی


ورود به سریال روزهای آبی


سریال روزهای آبی در زانر کمدی خانوادگی ، ماجرای زندگی زنی به نام گلاب است که خواهر دوقولیش را از دست می دهد و با شوهرخواهرش قهر می کند اما مشکلی در زندگی فرزندان خواهرش باعث می شود او فرزندان خواهرش را برای مدتی در خانه اش نگهداری می کند و ماجراهایی برای این خانواده رخ می دهد. 
فریبا متخصص ، اکبر عبدی ، کیوان ساکت اف و ... از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال بازی کرده اند. 
سریال روزهای آبی از شبکه 5 پخش می شود. 
عاطفه چوپانی در سریال روزهای آبی نقش محبوبه همسر اقبال با بازی کیوان ساکت اف را بازی می کند. او دختر ساده دلی است که شیطنت ها و ناپختگی هایی دارد که منجر به اشتباهات زیادی در رفتارش می شود. 
بازی عاطفه چوپانی نشان می دهد که او را می توان یکی از بازیگران چهره سالهای آینده دانست. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.