2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مهسا غفوری بازیگر نقش ماهسو یا ماسو در سریال روزهای آبی

بیوگرافی کامل مهسا غفوری بازیگر نقش ماهسو یا ماسو در سریال روزهای آبی

بیوگرافی کامل مهسا غفوری بازیگر نقش ماهسو یا ماسو در سریال روزهای آبی را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -مهسا غفوری بازیگر جوانی است که با بازی در سریال روزهای آبی استعداد بازیگری خود را به رخ کشید.

 


مهسا غفوری بازیگری را ار تئاتر شروع کرد و بعد از بازی بسیار خوبش در سریال پدر پسری حالا جلوی دوربین سریال روزهای آبی رفته است. 
مهسا غفوری متولد اردیبهشت ماه سال 73 است.

مهسا غفوری در سریال روزهای آبی

 

مهسا غفوری چطور بازیگر شد


مهسا غفوری برای نخستین بار با سریال «پدر پسری» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی که ماه رمضان سال ۹۹ از شبکه پنج سیما پخش شد، وارد قاب تلویزیون شده است.
او دومین تجربه بازیگری خود را با  سریالی به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی با عنوان «روزهای آبی» مقابل دوربین رفته است. البته مهسا غفوری از کودکی بازیگری را شروع کرد و اولین بار وقتی 8 ساله بود روی صحنه تئاتر رفت. 

 


زندگی خانوادگی مهسا غفوری


مهسا غفوری در خانواده ای به دنیا آمد که اعضای آن هنرمند بودند و در موسیقی به صورت حرفه ای کار می کردند مهسا با حضور در چنین خانواده ای پیشرفت بسیاری در زمینه موسیقی وهنر کرد و بعد وارد تئاتر شد. 
او شاگرد صابر ابر و پانته ا پناهی ها بود و بازیگری را به صورت حرفه ای از آنها یاد گرفت. 

 


سوابق کاری مهسا غفوری


از جمله آثار مهسا غفوری می توان به  دوشیزه اورلئان به کارگردانی احمد مرزبان، زنان سنگی به کارگردانی مژده رفعت، کافه پولشری به کارگردانی عاطفه فرح بخش، من ساموئل هستم به کارگردانی روزبه رئوفی، مرگ در پاییز به کارگردانی عرفان احمدزاده، لوسید به کارگردانی احمد مرزبان، شکلک به کارگردانی عرفان یزدانی و …. اشاره کرد. 

 

سریال روزهای آبی
مهسا غفوری در سریال روزهای آبی


مهسا غفوری در سریال روزهای آبی نقش دختری کر و لال به نام ماهسو یا ماسو را بازی کرده است. او در خانه خاله گلاب با بازی فریبا متخصص زندگی می کند. نقش متفاوتی که مهسا غفوری در این سریال بازی کرده استعداد بسیار او دربازیگری را به نمایش گذاشته است. 
سریال روزهای آبی از شبکه پنج سیما پخش می شود. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.