2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
بیوگرافی کامل کاوه آفاق خواننده و بازیگر نقش فرزاد در سریال خانه امن

بیوگرافی کامل کاوه آفاق خواننده و بازیگر نقش فرزاد در سریال خانه امن

کاوه آفاق خواننده جوانی است که وارد عرصه بازیگری هم شده است. آهنگ‌های اتاق آبی، فلوکستین و... از جمله آثار پرطرفدار اوست. بیوگرافی کاوه آفاق را اینجا بخوانید

جامعه پویا- کاوه آفاق خواننده توانا و پرطرفداری است که به تازگی وارد عرصه بازیگری هم شده و در سریال خانه امن نقش فرزاد را بازی کرده است. 
کاوه آفاق متولد 12 اردیبهشت ماه سال 62 است و از نوجوانی موسیقی کار کرده است. او اولین تجربه بازیگری را با سریال سارق روح کار بازیگری را در تلویزیون آغاز کرد.

کاوه آفاق از کودکی به نواختن ساز گیتار کلاسیک پرداخت. از ۱۵ سالگی آغاز به نواختن گیتار الکتریک کرد و آن زمان بود که به موسیقی راک علاقه‌مند شد و از ۱۷ سالگی به آهنگسازی و ترانه‌سرایی پرداخت.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل سامان صفاری بازیگر نقش پیام در سریال خانه امن

«پارت» نخستین گروهی بود که وی تأسیس کرد و با آن اولین اجرای زنده موسیقی خود را در ۱۸ سالگی و در دانشگاه خیام روی صحنه برد، سپس با گروهی به نام «کاویان» تا سال ۱۳۸۳ ده‌ها اجرا و کنسرت برگزار نمودند.

او در سال ۱۳۸۴ گروه راک ایرانی د ویز (The Ways) را پایه‌گذاری نمود و در سال ۱۳۹۰ با دلخوری و جنجال بسیار از آن را رها کرد.

 

او همچنین در کارنامه خود خوانندگی و آهنگسازی برای تئاترها و فیلم‌های بسیاری از جمله فیلم سینمایی رخ دیوانه، مسابقه تلویزیونی ضد گلوله سریال تلویزیونی شبکه"سارق روح"را دارد. او فارغ‌التحصیل رشته‌های معماری و علوم اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل حمیدرضا عطایی بازیگر نقش کیان در سریال خانه امن



اختراع ساز


 کاوه آفاق یک ساز اختراع کرده وآن را منحصر به فرد می‌داند. او می گوید: من یک گیتار دارم که خودم ساختم و اسمش را Soecial K گذاشتم، در این گیتار قابلیتی برای پیکاپ ها و کاسه اش به وجود آوردم که منحصر به فرد است.

 

مچ بند معروف کاوه آفاق

نماد وطن پرستی آقای هنرمند 


ساق بند معروف کاوه آفاق را حالا همه می‌شناسند. او ساق بندی دارد به رنگ پرچم ایران که همه برنامه‌هایش آن را در دست دارد. او درباره اینکه چرا همیشه این ساق‌بند همراهش است می‌گوید: هرکسی من را از نزدیک می شناسد می داند آدم وطن پرستی هستم و از سال های اول فعالیتم ساق بندهایی به رنگ پرچم کشورم را در دستم می اندازم


حضور کاوه آفاق به عنوان بازیگر

 


اولین تجربه بازیگری آفاق در ۶ سالگی و با فیلم «پیامبری با ۱۲ درهم» آغاز شد. وی همچنین بازی در تئاترها و فیلم‌های بسیاری را در کارنامه خود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به فیلم سینمایی لامینور ساخته داریوش مهرجویی و خاک بازی اشاره کرد. آفاق در فعالیت تئاتری جدید خود در نمایش راه پله به نویسندگی و کارگردانی سپیده میرحسینی با بهاره رهنما هم بازی شده است. و سریال شبکه"سارق روح"و تئاترهای درخت بلوط، خاکستری و … اشاره نمود.

 

 

کاوه آفاق در سریال خانه امن

کاوه آفاق در سریال خانه امن 

کاوه آفاق در سریال خانه امن که یک سریال جاسوسی امنیتی است بازی کرده است. 

او در این سریال نقش یک قاچاقچی ارز را بازی می‌کند. و تیتراژ پایانی این سریال را هم خوانده است. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.